کار مربیان اقدام پژوه، برای مطلوبیت بخشی به فعالیت های مراکز ارزشمند است

نخستین نشست آنلاین نهاد اقدام پژوهی استان هرمزگان، با حضور اعضای نهاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ با موضوع بررسی گزارش اقدام پژوهی مرکز شماره ۴ بندرعباس، نخستین نشست مجازی نهاد اقدام پژوهی برگزار شد.

این نشست مجازی با حضور مدیرکل کانون هرمزگان، کارشناس مسئول فرهنگی هنری و ادبی،   کارشناس آموزش و پژوهش،   ناظر اقدام پژوهی، عضو اقدام نهاد پژوهی برگزار شد.

در این نشست که مدیر کل کانون هرمزگان پروین پشتکوهی حضور داشت وی ضمن تقدیر از اعضای نهاد اقدام پژوهی استان گفت: اقدام پژوهی نوعی مطالعه و بررسی است که در جهت تغییر وضعیت نامطلوب و رسیدن به شرایطی مطلوب صورت می پذیرد.

مدیر کل کانون افزود: فعالیت مربیان اقدام پژوه به لحاظ حل مساله در مراکز بسیار ارزشمند است و استفاده از روش علمی برای مطلوبیت بخشی به مراکز و فعالیت هایش بسیار ارزشمند است.

پشتکوهی با اشاره به اهمیت ارتباط واحد آموزش و پژوهش استان با نهادهای علمی افزود: تعامل کانون با دستگاهها و مراکزی پژوهی موجب دیده شدن فعالیت های پژوهشی اعضا و مربیان می شود.

وجود قفسه ای ویژه پژوهش های کتابخانه های مراکز استان و تهیه کتابچه ای از این آثار از دیگر پیشنهاداتی بود که از سوی مدیر کل استان هرمزگان مطرح شد.

در این نشست همچنین،   اقدام پژوهی فاطمه تقی زاده مربی مسئول کانون شماره ۴ تحت عنوان "بررسی راه کارهای ارتباط موثر کانون با اعضای کودک مرکز شماره ۴ بندرعباس در زمان شیوع ویروس کرونا" بررسی شد.

در این نشست طاهره مسافری تختی کارشناس آموزش و پژوهش استان ضمن قرائت بند بند اقدام پژوهی استان نظرات اعضای نهاد را بیان کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =