درخشش سه تن از اعضای کانون پرورش فکری خراسان شمالی

برگزیدگان مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان «دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی» شامگاه روز دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ در فضای مجازی معرفی شدند و اعضای کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان شمالی موفق به کسب یک مدال برنز و دو دیپلم افتخار شدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، در این مراسم که بی‌بی‌طاهره طهماسبی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان‌رضوی و ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی حضور داشتند، پیام محمدرضا زمردیان معاون فرهنگی کانون به صورت ویدئویی پخش شد.

 علی مردانی -مدال برنز

بر اساس این خبر، بیش از ۹هزار اثر از ایران و ۵ قاره جهان و ۲۷ کشور در مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان «دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی» ارائه شد که از این تعداد ۱هزار و ۷۰۰ اثر به مرحله داوری پایانی راه پیدا کردند.

همچنین از ۱هزار و ۷۰۰ اثر، ۳۵۰ اثر در بخش ملی و بین‌المللی برگزیده شد که ۱۰۰ اثر مربوط به بخش بین‌الملل و ۲۵۰ اثر مربوط به بخش ملی است.

کیمیا بهادری-دیپلم افتخار

بر همین اساس علی مردانی موفق با کسب مدال برنز، امیرعلی گنجی دیپلم و کیمیا بهادری با کسب دیپلم افتخار  از خراسان شمالی در این مسابقه درخشیدند.

امیرعلی گنجی-دیپلم افتخار

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =