برگزیدگان اولین سوگواره‌ی ملی قصه‌گویی عاشورایی در خوزستان معرفی شدند

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برگزیدگان اولین سوگواره‌ی ملی قصه‌گویی عاشورایی را معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، بنا بر اعلام دبیرخانه این سوگواره در انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شمال خوزستان، شعله پرند، شعله ایل‌بیگی پور و آسیه رحمتی هیئت‌داوران این رویداد فرهنگی در گروه سنی 5 تا 7 سال، حِسان رضایی از شهرستان بهبهان و فاطمه نجاتی از شهرستان مسجدسلیمان استان خوزستان را به ترتیب به‌عنوان نفرات برگزیده اول و دوم معرفی کردند.

در این گروه سنی همچنین آنیسا التفاتی از شهرستان ساری استان مازندران و مدیسا رنجبر از روستای دمشهر شهرستان میناب  استان هرمزگان مشترکا برگزیده سوم شدند.

هیئت‌داوران اولین سوگواره‌ی ملی قصه‌گویی عاشورایی در گروه سنی 8 تا 12 سال نیز محمد سپهوند از استان لرستان را برگزیده نخست معرفی کرد.

نسترن مدیری از شهرستان جم استان بوشهر و آنیسا خورسندفر از شهرستان بندرانزلی استان گیلان نیز در این گروه سنی مشترک رتبه برگزیده دوم را به دست آوردند.

همچنین در گروه سنی 8 تا 12 سال این سوگواره ملی سیده فرنیا واحد از شهرستان ساری استان مازندران برگزیده‌ی سوم شد و هیئت‌داوران این سوگواره، سنا سوناز از شهرستان بندرانزلی استان گیلان و فاطمه فندرسکی از شهرستان بندر گز استان گلستان را شایسته‌ی تقدیر معرفی کرد.

یلدا محبی از استان کرمان، آرمیتا کهنسال از شهرستان لنگرود استان گیلان و سحر مزرعه فرد از استان کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب عناوین برگزیده اول تا سوم گروه سنی 13 تا 17 سال کسب کردند.

در این گروه سنی نیز نازنین قدم‌پور از استان لرستان، سحر طاهر نژاد از شهربابک استان کرمان، هانیه خدیوی نسب از شهرستان یاسوج استان کهگیلویه‌ و بویراحمد و فاطمه زهرا جعفریان از شهرستان امیدیه استان خوزستان شایسته تقدیر شناخته شدند.

رتبه‌های برگزیده بخش آرا مردمی اولین سوگواره‌ی ملی قصه‌گویی عاشورایی نیز به بهشت ارجمند از شهرستان اندیمشک استان خوزستان، فاطمه فندرسکی از شهرستان بندر گز استان گلستان و فاطمه زهرا جعفریان از شهرستان امیدیه استان خوزستان رسید.

گفتنی است: سوگواره‌ی «عاشورا تا اربعین» در حالی به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و همکاری دفتر نماینده مردم شهرستان اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، کمسیون امور بانوان فرمانداری و شهرداری شهرستان اندیمشک برگزار شد که 117 قصه‌گو در آن شرکت کردند و 90 قصه در بخش پایانی داوری شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =