دو نشست‌ نقد با حضور افسانه شعبان‌نژاد و فرهاد حسن‌زاده

همزمان با بیست‌وهشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، دو نشست نقد با حضور افسانه شعبان‌نژاد و فرهاد حسن‌زاده در قالب برنامه «دوپنجره» به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، دوپنجره یکی از فعالیت‌های کتاب‌محور و پرمخاطب در آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که اعضای مراکز کانون کتاب‌های نویسندگان و شاعران را با حضور مولف اثر، نقد می‌کنند.
بر همین اساس روز یک‌شنبه ۲۵ آبان کتاب «یک شعر بی‌طاقت» سروده افسانه شعبان‌نژاد و چهارشنبه ۲۸ آبان رمان «زیبا صدایم کن» نوشته فرهاد حسن‌زاده با حضور این دو نویسنده و ۳۵۰ عضو مراکز کانون مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.
نشست‌های دو پنجره با هدف آشنایی اعضای نوجوان با نقد صحیح کتاب، افزایش اعتماد به نفس، تقویت مهارت‌های جرأت‌مندی و ابراز وجود در مراکز کانون پرورش فکری برگزار می‌شود.
این دو نشست‌ نقد به خاطر شیوع بیماری کرونا به شیوه برخط و از طریق سایت مجازی کانون پرورش فکری به نشانی kpf.ir در ساعت ۱۴ تا ۱۶ برپا خواهد شد.
بر اساس این خبر، نوجوانان نقدها و سوال‌های‌شان را قبل از این برنامه برای آفرینش‌های ادبی کانون فرستادند که سوال‌های دسته‌بندی شده از سوی مجری برنامه، از مهمانان پرسیده می‌شود.
یادآوری می‌شود فیلم ضبط شده این نشست‌های دوپنجره که پیش‌تر به شکل استانی و حضوری برگزار می‌شد، در سایت کانون مجازی بارگذاری خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =