کودکان بستکی صاحب سینما کودک می شوند

با حضور مدیر کل کانون هرمزگان، مقدمات راه اندازی ساختمان سینما کودک و واحد سیار روستایی شهرستان بستک بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ در جلسه ای با حضور فرماندار، مدیر کل کانون پرورش فکری و بخشداران شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد؛ بر ضرورت راه اندازی سینما کودک و واحد سیار روستایی تاکید شد.

در این نشست شمس الدین حسینی قتالی با تقدیر و تشکر از عملکرد کانون اظهار داشت: اگر موفقیتی در یک مجموعه حاصل می شود؛ خودبه خود به وجود نمی آید، بلکه از خانواده تا اجتماع همه با هم در دست یافتن به این اتفاق مهم سهیم هستند.

فرماندار بستک افزود: کانون پرورش فکری یکی از مراکزی است که با فرهنگ جامعه در ارتباط است و این نهاد با انجام فعالیت های آموزشی و مهارت های زندگی نقش مهمی در بالندگی استعدادها و شکوفایی خلاقانه کودکان ایفا می کند.

وی در ادامه افزود: با توسعه این آموزش ها به همه کودکان روستایی و محروم این امر مهم  به نحو عادلانه محقق می گردد.

پروین پشتکوهی مدیر کل کانون نیز با تقدیر از حمایت ها و نگاه ویژه و هنرجویانه فرماندار نسبت به کانون و برنامه های آن گفت: کانون نقش مهم و تاثیرگذاری در زندگی کودکان و نوجوانان دارد و اگر خشت اول کودکی درست نهاده شود مسیر نوجوانی که خطرآفرین است به درستی طی می شود.

مدیرکل کانون در ادامه این جلسه بر ضرورت راه اندازی سینما کودک و واحد سیار روستایی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: با حمایت مسولین و با جذب خیرین در حوزه های مادی و معنوی، می توانیم بستر شکوفایی استعدادهای درخشان کودکان بستکی را در بخش های مختلف فراهم سازیم.

در ادامه این نشست فرماندار و بخشداران حوزه مرکزی، کوخرد، هرنگ و جناح برای بهره مندی همه کودکان روستاها از این امکانات نظرات خود را در خصوص راه اندازی واحد  سیار بیان کردند و برای دستیابی به این امر مهم قول مساعد دادند.

در پایان جلسه محوطه کانون بستک به منظور احداث ساختمان سینما کودک و همچنین از بخش هرنگ جهت راه اندازی واحد سیار روستایی بازدید شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =