کد خبر: 301097
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
بازدید 420
آموزش های ترافیکی به اعضای کانون لرستان

همزمان با بزرگداشت هفته ایمنی، فعالیت های «آموزش و مراقبت از کودکان در ترافیک» از سوی مراکز فرهنگی هنری کانون لرستان برگزارشد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون لرستان، همزمان باهفته ایمنی و همزمانی آن با هفته کتاب وکتاب خوانی، باهماهنگی های به عمل آمده با استانداری لرستان و اداره کل راه وشهرسازی استان، فعالیت های آموزش و (مراقبت از کودکان در ترافیک)  و... از سوی مراکز فرهنگی هنری کانون لرستان برگزارشد.
دراین هفته مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری لرستان برنامه هایی را با موضوع: آموزش و مراقبت از کودکان در ترافیک، آموزش و ترویج استفاده از صندلی کودک را به صورت مجازی برای اعضا وخانواده ها اجرا کردند.
همچنین بیانیه کودکان و دلنوشته های اعضای کانون با همین موضوع در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد و کتاب متناسب با ایمنی و تابلوهای راهنمایی و رانندگی به کودکان ونوجوانان عضو کانون معرفی شدند.
براساس این گزارش: نماهنگ های مختلف آموزشی و... درخصوص معرفی پلیس راهنمایی و رانندگی دربرقراری نظم در جاده های شهری و برون شهری و وظاویف اداره های راه و شهرسازی و... از سوی مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون لرستان تهیه و در فضای مجازی برای آشنایی بیشتر کودکان ونوجوانان منتشر شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =