بررسی عملکرد ۶ ماهه کانون آذربایجان غربی در هشتمین جلسه شورای فرهنگی

هشتمین جلسه شورای فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی با دستور جلسه بررسی عملکرد شش ماهه کانون استان، صبح روز سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ در مجتمع شهید فرخی ارومیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، بررسی عملکرد ۶ ماهه اول کانون استان و بررسی طرح کنترل وزن دانش آموزان با رویکرد ترویج زندگی سالم، عنوان دو دستور این جلسه بودند.

مدیرکل کانون استان در ابتدای این جلسه ضمن آرزوی سلامتی همکاران و گذر از روزهای پر التهاب بیماری کرونا، از تلاش تمام واحدهای مجموعه کانون استان در کسب امتیاز خوب در ارزیابی عملکرد کانون کشور قدردانی کرد و ظرفیت‌های موجود در کانون استان را بستری مناسب برای ارتقاء شاخص های کیفی و کمی عملکرد و جایگاه کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی عنوان کرد.

جواد زاهدی گفت: عملکرد ۶ ماهه نخست سال جاری در دو محور برنامه ریزی و عملکرد مرکز مجازی کانون استان‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت و مشخص شد که جایگاه مطلوب استان، پتانسیل ارتقاء به شاخص‌های مطلوب‌تر را نیز در بطن خود دارد.

وی بر لزوم اهتمام در برگزاری منظم جلسه‌های انجمن‌ها، آموزش و پژوهش، تحول اداری، شورای معاونین و شورای فرهنگی و همچنین ارائه به موقع صورتجلسه‌ها و پیگیری مصوبات تاکید کرد.

در ادامه جلسه، زهرا آبسوران معاون فرهنگی کانون استان، به تشریح بندهای دستورالعمل ابلاغی ستاد کانون کشور در خصوص معیارهای ارزیابی عملکرد پرداخت.

آبسوران، ضمن ارائه گزارشی از برگزاری کارگاه‌های برخط استانی، از عزم جدی و برنامه ریزی کانون استان در آغاز هدفمند ترم زمستانه این کارگاه‌ها خبر داد. 

بررسی راه‌کارهای طرح کنترل وزن دانش آموزان با رویکرد ترویج زندگی سالم، دستور بعدی جلسه بود که تدوین شیوه‌نامه اجرایی کردن این طرح نیز در این جلسه به تصویب رسید.

ارائه پیشنهاد و نکته نظرها توسط معاونان و کارشناسان کانون استان در خصوص دستورهای جلسه‌ و ارائه گزارش برنامه‌های هفته کتاب پایان بخش این جلسه بود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =