تقدیر از نویسندگان و کتابخوانان برتر کانون آذربایجان‌ غربی در هفته کتاب

پنج نویسنده و شش عضو کتابخوان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی همزمان با هفته کتاب تقدیر شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، برنامه‌های کانون استان به مناسبت هفته کتاب در مراکز و ستاد کانون استان ادامه دارد.

در پنجمین روز از هفته کتاب و کتابخوانی، لوح تقدیر و هدیه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی به دست نویسندگان و اعضای کتابخوان کانون استان رسید.

بر این اساس از تلاش علی اکبر پور رسول مربی فرهنگی مرکز چالدران، شادی پاکزاد مربی فرهنگی مرکز ۲ مهاباد، ولی محمدپور مربی فرهنگی مرکز قره ضیاءالدین، نسرین بدخشان کارشناس فرهنگی و اکبر خلیلی کارشناس روابط عمومی کانون استان به پاس تألیف کتاب در سال‌های اخیر قدردانی شد.

همچنین از ستیا تابع عضو مرکز میاندوآب، امیرحسین افشاری نژاد عضو مرکز تکاب، محراب عبدالله زاده عضو مرکز ماکو، اسرا بهادری عضو مرکز ۲ مهاباد، رها خلیلی عضو مجتمع شهید فرخی و علی محمد نوری عضو مرکز شماره ۳ ارومیه به عنوان کتابخوانان برتر عضو کانون استان با ارسال لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد.

در بخشی از متن تقدیر جواد زاهدی از نویسندگان کانون استان آمده است: آنگاه که تراوش اندیشه نابتان بر قلم جاری می شود و لوحی را با زیورعلم، ادب، فرهنگ و هنر می آرایید یاریگر هزاران اندیشه ای هستید که تشنه  آموختن  هستند.

نشر کلیپ های تولید شده مربیان با موضوع کتاب و کتابخوانی، یار مهربان (هر روز با معرفی کتاب)، نگاه مهربان دوست (هر روز معرفی شاعر ونویسنده)، پنجره دوستی ( هر روز یک کتاب، یک کاردستی)، حضور یک شاعر و یک نویسنده در انجمن ادبی کانون استان، هر روز با یک شعر از یک شاعر، نشر فایل های روخوانی کتاب اعضای کودک و نوجوان کانون و معرفی کودکان  ونوجوانان کتابخوان از جمله برنامه‌هایی هستند که برای اجرا در هفته کتاب و کتابخوانی تدارک دیده شده اند.

برنامه های هفته کتاب امسال کانون با شعار «دانایی، مانایی» و در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی از ۲۴ آبان در فضای مجازی آغاز شده و تا ۳۰ آبان ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =