نشست اعضای«اتاق فکر کودک» دفتر امور بانوان استانداری گلستان در کانون

چهارمین جلسه اتاق فکر کودک دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با حضور حداقلی اعضا و با موضوع ارائه راهکارها در خصوص نحوه مشارکت فراخوان پرواز لالایی‌ها و بررسی طرح بازی و نشاط کودکان در راستای کاهش اثرات قرنطینه بر وضعیت جسمانی و روانی آنها در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری گرگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی جلسه« اتاق فکر کودک» دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با همین موضوع و با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی‌اجرایی کانون، مدیرکل امور بانوان استانداری و نمایندگانی از ادارات کل آموزش و پرورش شهرداری، بهزیستی، بهداشت، کمیته امداد و با رعایت شیوه‌های بهداشتی در سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری کانون گرگان برگزار شد.

محبوبه رجب نسب، در ابتدای این نشست ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه و گرامی‌داشت هفته کتابو  کتاب‌خوانی، به بیان مختصر اقدامات کانون پرورش فکری گلستان در این هفته پرداخت.

مدیرکل کانون گلستان در ادامه سخنان خود ضرورت صیانت از حقوق کودک را مورد ‌توجه ‌قرار داد و با واکاوی ریشه‌های پرداختن به این مهم افزود:  پاس‌داشت حقوق کودک به‌عنوان قشر آسیب‌پذیر جامعه، همواره از دغدغه‌های کانون بوده است.

ارایه‌ی گزارشی از فعالیت‌های کانون پرورش فکری در ارایه‌ی خدمات فرهنگی نشاط‌بخش در روزهای مواجهه با ویروس کرونا و فراخوان مهرواره پرواز لالایی‌ها، از دیگر محورهای سخنان رجب نسب بود.

در ادامه الهه غیناقی، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری با تشکر از میزبانی کانون پرورش فکری در برگزاری این نشست، به بررسی طرح بازی و نشاط کودکان در راستای کاهش اثرات قرنطینه‌ بر وضعیت جسمانی و روانی کودکان پرداخت و همکاری همه جانبه ادارات مرتبط در زمینه آسیب‌های حوزه کودک، بهداشت روانی آن و توجه به سلامت کودکان را خواستار شد.

وی همچنین با توجه به ظرفیت هر اداره، خوستار همکاری بیشتر در حوزه اطلاع‌رسانی و مشارکت در فراخوان مهرواره پرواز لالایی‌ها شد.

گزارش‌دهی اعضای اتاق فکر کودک در خصوص اقدامات صورت گرفته و ارایه‌ی ایده‌های سازنده برای پیش‌برد هرچه بهتر برنامه‌ها، پایان‌بخش جلسه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =