اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی‌هنری و ادبی کانون نمین در مدارس شهری و روستایی

مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان نمین، با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی‌ هنری و ادبی و رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی، هفته کتاب و کتاب‌خوانی را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، مربیان کانون نمین به اجرای برنامه‌هایی برای اعضای کودک و نوجوان مرکز به‌صورت مجازی و حضوری پرداختند.

بر اساس این گزارش، از مورخه ۲۴ آبان‌ماه ۱۳۹۹، ویژه‌برنامه‌های هفته کتاب در کانون نمین به‌صورت مجازی و حضوری برگزار شد. معرفی وقایع و ایام، معرفی کتاب، قصه‌گویی، معرفی شخصیت، برگزاری کارگاه روخوانی و بلند خوانی کتاب، تقدیر از اعضای کتاب‌خوان و... از مجموعه فعالیت‌ها بود.

همچنین، روز چهارشنبه ۲۸ آبان‌ماه، مربیان برای دومین سال میهمان مدیر، معلم و دانش‌آموزان مدرسه‌ی ابتدایی روستای اورنج بودند و به همین مناسبت برای دانش آموزان این مدرسه با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی، برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری اجرا کردند.

مربیان، ابتدا برای دانش‌آموزان، کانون و فعالیت‌های آن را معرفی کردند و همچنین، توضیحات و راهنمایی‌های لازم برای چگونگی ثبت‌نام اعضا در سامانه فعالیت‌های برخط(آنلاین) را نیز ارائه نمودند. 

برگزاری کارگاه‌های قصه‌گویی، شعرخوانی، کاردستی و اهدای کتاب به کتابخانه مدرسه، نمایش خلاق،  بازی و سرگرمی، اهدای کتاب به‌عنوان جایزه و تقدیر از اعضای کتاب‌خوان مدرسه از برنامه‌هایی بودند که در این روز برای دانش آموزان مدرسه اجرا شد.  

        

شایان‌ذکر است، صابر وطنخواهی، مربی کتابخانه سیار روستایی کانون نمین نیز با حضور در مدارس ابتدایی روستاهای مختلف شهرستان به اجرای فعالیت‌های قصه‌گویی، شعرخوانی، معرفی وامانت کتاب پرداخت.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =