برگزاری هشتمین نشست مجازی انجمن ادبی نوغزل با حضور یک منتقد ادبی

به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، هشتمین نشست مجازی انجمن ادبی نوغزل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با حضور یک منتقد ادبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 29 آبان 1399، به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، هشتمین نشست مجازی انجمن ادبی نوغزل کانون استان قزوین با موضوع نقد داستان برگزار شد.

در این نشست مجازی که «عالمه میر شفیعی» نویسنده، منتقد و کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون استان مازندران مهمان ویژه آن بود، اعضای علاقه‌مند به داستان‌نویسی موارد و نکات قابل توجهی را برای خلق آثار بهتر آموختند.

این نویسنده به شجاعت و جسارت در انتخاب درون‌مایه، موضوع و فضا به عنوان لازمه داستان‌نویسی اشاره کرد و ضمن نقد و بررسی آثار اعضا، پیشنهاداتی برای بهتر نوشتن و پرداختن به بایدها و نبایدهای داستان‌نویسی مطرح کرد.

گفتنی است،انجمن ادبی نوغزل کانون استان قزوین، آخرین پنج شنبه هر ماه با حضور اعضا، مربیان و سایر افراد علاقه‌مند، نشستی را در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین برگزار می‌کرد که در دوره فاصله گذاری اجتماعی به سبب گسترش بیماری کرونا، این نشست به صورت مجازی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =