کد خبر: 301241
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
بازدید 178
پویش کتابخوانی کانون پرورش فکری در شهر جهانی سفال

مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری شهر لالجین، در هفته کتاب و کتاب‌خوانی اقدام به برگزاری پویش مجازی با عنوان «معرفی کتاب من و بهترین کتابی که در دوران کرونا خواندم» کرد.

‏به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مرکز فرهنگی‌هنری شهر لالجین در هفته کتاب و کتاب‌خوانی پویش «معرفی کتاب من و  بهترین کتابی که در دوران کرونا خواندم» را در صفحه اینستاگرام برگزار کرد.
به گفته‌ی سیده‌زهره تفرشی مربی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری لالجین، این پویش که با هدف گرامی‌داشت بیست‌وهشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی و با هدف ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی برگزار شد؛ با استقبال پرشور دوست‌داران کتاب از سراسر کشور، اعم از  مسئولان، کادر درمان، اقشار مردم کتابخوان، اعضا و همکاران کانون رو به رو شد و علاقه‌مندان آثار بی‌شماری را به این پویش ارسال کردند.
به طوری که به  علت حجم زیاد کارها مجبور به بارگذاری کلیه‌ی آثار نشدیم. اما این آثار پس از بررسی همکاران مرکز لالجین در صفحه رسمی اینستاگرام  این مرکز، بارگذاری خواهد شد.
تفرشی خاطرنشان کرد: به دلیل استقبال خوب از این پویش، علاوه بر برگزیدگان، سه اثر برگزیده با انتخاب مردمی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =