کد خبر: 301255
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
بازدید 190
نقد کتاب« ساعت به وقت انار» درکانون لرستان

کتاب «ساعت به وقت انار» با حضور نویسندگان این کتاب و اعضای مراکز، دانش آموزان نوجوان و تعدادی از مسئولان در مرکز اشترینان نقدشد و کتاب «خواب درخت» در مرکزیک بروجرد رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون لرستان، در هفته کتاب وکتاب خوانی، رمان« ساعت به وقت انار» در کانون اشترینان با حضور نویسنده و اعضای نوجوان مراکز، دانش آموزان نوجوان و تعدادی از مسئولان شهرستان به صورت مجازی نقدو بررسی شدند.
براساس این گزارش: رمان «ساعت به وقت انار» با حضور آفرین پنهانی نویسنده این کتاب در حالی برگزار شدکه بیش از  ۱۳۰ نوجوان، رییس آموزش و پرورش، شهردار، مدیران و معلمان مدارس دراین برنامه حضور داشتند.
در قسمتی از این نقد، نویسنده درخصوص تعلیق در داستان مطالبی را بیان داشت و گفت: اولین قصه های خود را از مادر بزرگ هایم شنیدم و دنیای پراز رویا و تخیل من را پر می کردند.
در ادامه میهمان برنامه به پرسش های اعضای حاضر در نشست در خصوص کتاب «ساعت به وقت انار» پرداخت و تصریح کرد: جایی که دانایی و آگاهی از در و دیوارش سرازیر شده است، دیدن دارد، عمیق نگاه کردن دارد همه کتابخانه ها دیدن دارند، درست مانند ساختمان بلند و زیبا و پراز چهلچراغ و پر از دانه های شب چراغ که نامش «کتابخانه» است.
 
همچنین درهفته کتاب و کتاب خوانی، کتاب «خواب درخت» با حضور نویسنده کتاب فاطمه عمادی پور مربی مسئول مرکز شماره دو بروجرد و تعدادی ازاعضا و مربیان درمرکز شماره یک بروجرد، رونمایی کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =