کد خبر: 301279
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
بازدید 153
حضور مدیرکل کانون لرستان در نشست معاونان آموزش پرورش استان

سخنرانی مدیر کل کانون پرورش فکری لرستان در جلسه شورای معاونان آموزش و پرورش استان که با حضور علیرضانخعی مدیرکل آموزش و پرورش استان و همه معاونان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون لرستان، صبح امروز 2 آبان ماه1399 جلسه شورای معاونان آموزش و پرورش استان با حضور علیرضانخعی مدیرکل آموزش و پرورش، محمد جواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان  و معاونان آموزش و پرورش استان به صورت ویدیو کنفرانس برگزارشد.
در ابتدای این جلسه علیرضا نخعی مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان به ایراد سخنرانی پرداخت و در ادامه ،آخرین وضعیت ساماندهی نیروی انسانی، بررسی محدودیت های کرونایی و ملاحظات آن، وضعیت آموزش های غیر حضوری و ارزیابی عملکردآموزش و پرورش در شاخص های عمومی و اختصاصی مورد بررسی قرار گرفت.

 

دربخش بعدی جلسه، محمد جواد محمدی مدیرکل کانون لرستان ضمن تبریک هفته بسیج به فرمایش مقام معظم رهبری که می فرمایند: بسیج، عبارت است از مجموعه‌ای که در آن، پاکترین انسانها، فداکارترین و آماده‌به‌کارترین جوانان کشور، در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردنِ این کشور، جمع شده‌اند اشاره کرد و گفت: گفت: اعضای کانون همگی دانش آموز هستند و مربیان ما مسائل تربیتی را با واسطه های فرهنگی هنری و ادبی، مانند قصه گویی، نمایش، داستان نویسی، نقاشی و سفالگری و... به این قشر آینده ساز منتقل می کنند.
محمدی در جلسه معاونان آموزش و پرورش استان لرستان افزود: با شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، فعالیت های مراکز کانون دراستان به صورت غیر حضوری و برخط(آنلاین) در حال برگزاری هستند. و دانش آموزان می توانند از ظرفیت سایت kpf.ir  بهره مند شوند.
محمدی به فعالیت 7 انجمن فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری لرستان در رشته های(قصه گویی، هنرهای تجسمی، آفرینش های ادبی، عکاسی، علوم ونجوم، سرود و نمایش) اشاره کرد و عنوان داشت:  17 مرکز ثابت، 7 مرکز سیار روستایی وشهری و دوکتابخانه پستی با اجرای فعالیت های فرهنگی، هنری وادبی، و همچنین مراکز کانون زبان برای ثبت نام و حضور زبان آموزان در خدمت کودکان ونوجوانان هم استانی هستند.
وی از کسب افتخارات متعددی توسط اعضای کانون نام برد و بیان داشت: درمسابقه بین المللی «دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی» با حضور۲۷ کشورجهان، نورا شجون نژاد عضومرکزکانون شماره ۵ خرم آباد دیپلم افتخار، آیدین بداق عضو مرکزکانون شماره ۳خرم آباد و امیر حسین غلامی عضو کارگاه نقاشی کانون استان لرستان مدال برنز را به‌دست آوردند همچنین نازنین قدم پور (عضو نوجوان و روشندل مرکز فراگیر کانون خرم آباد) و محمدسپهوند عضو مرکز شماره ۲ کانون خرم آباد نیز به عنوان برگزیدگان اولین سوگواره‌ی ملی قصه‌گویی عاشورایی کانون پرورش فکری استان خوزستان معرفی شدند.
محمدی  در بخش های بعدی صحبت های خود در خصوص  ارتباط بیشتر مربیان با مدارس مطالب راهکارهایی را ارائه داد و تصریح کرد: ارتباط خوبی که بین مدیران آموزش و پرورش در کل استان با مربی مسئولان کانون پرورش فکری شکل گرفته است، انشاالله دانش آموزان از فعالیت های کانون پرورش فکری و کانون زبان به خوبی بهره مند خواهندشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =