ساغر لطفی‌نژاد مهمان بیست‌وسومین انجمن قصه‌گویی استان همدان

انجمن قصه‌گویی استان همدان، بیست‌وسومین نشست خود را با موضوع «چگونگی شیوه قصه‌گویی با ابزار و بایدها و نبایدهای آن»، با حضور ساغر لطفی نژاد و به شکل زنده در فضای اینستاگرام برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، ساغر لطفی‌نژاد مدرس و داور جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، مهمان این هفته انجمن تخصصی قصه‌گویی استان بود.
لطفی‌نژاد، ضمن تشکر از معاون فرهنگی کانون همدان، برگزاری این نشست‌ها را گامی جهت پیشرفت مربیان و اعضاء، در امر قصه و قصه‌گویی دانست.
وی مطالب خود را با، موضوع  «چگونگی شیوه قصه‌گویی با ابزار» آغاز کرد.
لطفی‌نژاد، ضمن استفاده از شیوه خلاق آموزش و ابزارهای قصه‌گویی، به توانایی قصه‌گو و قابلیت‌های قصه اشاره کرد و از مخاطبان خواست، هنگام کارگردانی قصه‌ی خود به نوع ابزارها از قبیل وقت‌گیر و حجیم نبودن آن ها توجه کنند.
مدرس این نشست، در خلال آموزش خود قصه‌ی کوتاهی همراه با ابزار را اجرا و به قصه‌گویان توصیه کرد، سعی کنید با مطالعه مقالات، سطح سواد روانشناسی خود را افزایش و از تجربیات دیگران بهره ببرید.
شایان ذکر است در این نشست علاوه بر مربیان علاقه‌مند، اعضای نوجوان کارگاه قصه‌گویی، شرکت‌کنندگانی از شهرهای فسا، املش و ... حضور داشتند و از مطالب ارائه شده استفاده کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =