برگزاری ۲۱ کارگاه مجازی توسط انجمن‌های تخصصی کانون آذربایجان غربی در آبان ۹۹

بیست و یک کارگاه مجازی توسط انجمن‌های قصه گویی، ادبی، سرود و هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی در آبان ۱۳۹۹ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، نشست‌های انجمن‌های تخصصی کانون استان در بستر فضای مجازی و با حضور مدرسان و پژوهشگران بومی و غیر بومی برگزار شد.

بر این اساس، انجمن قصه گویی کانون استان با برگزاری کارگاه مجازی با موضوع‌های پادکست قصه گویی، قصه گویی در خانواده و قصه گویی از متن تا اجرا با نگاهی به قصه‌های کهن، ۱۱ جلسه را با حضور شهرام میکائیلی، شادی پاکزاد و افسانه بازیار برگزار کرد.

همچنین طی آبان ماه دو کارگاه‌ نمایشنامه نویسی و عروسک‌های غول پیکر با حضور محسن اکرمی و علی اکبر پور رسول توسط انجمن هنرهای نمایشی کانون استان برگزار شد. 

انجمن ادبی کانون استان، ۶ جلسه مجازی را با حضور مریم بیات تبار، زهرا پر دل و شَو یار گلابی آذر پیرامون نقد و بررسی آثار اعضا و مرزبندی بین روایت و دیالوگ برگزار کرد.

انجمن سرود کانون استان نیز اقدام به برگزاری دو کارگاه با موضوع‌های مفاهیم پایه صداسازی و رزونانس و بهداشت صدا کرد که احسان احمدی تبار به عنوان مهمان ویژه در این کارگاه ها حضور داشت.

از آغاز شیوع بیماری کرونا، فعالیت‌های کانون از طریق فضای مجازی ادامه یافت و آثار فاخر و ارزشمندی در مراکز کانون استان تولید و منتشر شد که علاوه بر کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، کودکان و نوجوانان سراسر کشور نیز از طریق پرتال سراسری kpf.ir به این آثار دسترسی دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =