ویژه برنامه‌های «هفته پژوهش» کانون البرز  اعلام شد

کارشناس آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز از تدارک فعالیت‌های متنوع ویژه«هفته پژوهش» در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز از آن‌ جایی که از ۲۲ تا ۲۷ آدر ماه سال جاری به عنوان «هفته پژوهش» نام‌گذاری شده است و با توجه به شرایط فعلی شیوع کرونا، واحد آموزش و پژوهش کانون استان البرز فعالیت‌های متنوعی را با موضوعات مختلف و به صورت مجازی تدارک دیده است.

فرانک فروزانفر، کارشناس آموزش و پژوهش استان، ضمن اعلام این خبر افزود در این هفته سعی خواهیم کرد تا  همه مخاطبان به ویژه مربیان و اعضای کانون استان ضمن اشتراک گذاری اطلاعات پژوهشی خود، از فعالیت‌های مناسب نیز بهره‌مند شوند.

فروزانفر در توضیح این برنامه‌ها گفت با توجه به این که «اقدام پژوهی» یا «پژوهش در عمل» از فعالیت‌های ضروی جهت رفع دغدغه‌های همکاران کانون خواهد بود، در سه نشست جداگانه و به صورت «وب کنفرانس» محتوای اقدام پژوهی دو نفر از همکاران کانون البرز و هم‌چنین دو نمونه از اقدام پژوهی‌های برتر کشور در سال گذشته، از استان‌های تهران و گیلان، تشریح و در این خصوص با حضور اقدام پژوهان، بحث و گفت و گو خواهد شد.

برگزاری دو نشست تخصصی«مقاله ‌نویسی» و «تقویت تفکر پژوهی در کودکان و نوجوانان»، برگزاری مهرواره  «من یک پژوهشگر هستم» به منظور ترغیب و علاقه‌مندسازی کودکان و نوجوانان و مربیان به فعالیت‌های پژوهشی و به اشتراک‌گذاری ایده‌ها، تجربیات و اختراعات علمی در قالب «فیلم»، «نماهنگ»، «پویا نمایی»، «عکس» و «صوت» و با موضوعات مختلف از جمله معرفی کتاب، شخصیت، فعالیت علمی و ... ، هم‌چنین برگزاری ویژه برنامه زنده در صفحه مجازی کانون استان با موضوع «شب یلدا از دیدگاه علم نجوم» با حضور یکی از اعضای فعال انجمن علمی- پژوهشی نجوم کانون البرز و تقدیر از پژوهشگران کانون استان از دیگر برنامه‌های اجرایی این هفته خواهد بود .

گفتنی است علاقه‌مندان جهت آگاهی از زمان برگزاری این فعالیت‌ها و جزئیات آن می‌توانند به لینک زیر مراجعه کنند.

جدول فعالیت‌های هفته پژوهش کانون البرز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =