پرواز کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه؛ با بال فرشتگان

با توجه به اینکه در آستانه هفته گرامی‌داشت معلولان قرار داریم، اداره کل کانون بوشهر به مدت یک هفته ویژه برنامه‌های متنوع و متعددی را ترتیب داده است که به اجرا در خواهد آمد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر؛ با توجه به اینکه در آستانه هفته گرامیداشت معلولان قرار داریم، این اداره کل به مدت یک هفته ویژه برنامه های متنوع و متعددی را ترتیب داده است که به اجرا در خواهد آمد.

سمیه رسولی مدیر کل کانون پرورش فکری استان بوشهر ضمن گرامیداشت این هفته گفت :این هفته فرصت مغتنمی است برای اجرایی کردن عدالت فرهنگی در خصوص کلیه کودکانی که بخاطر شرایط خاص جسمی نیازهای ویژه ای دارند .

وی گفت: در اجرای برنامه های این هفته حضور ارزشمند اداره کل بهزیستی استان و همچنین اداره اموزش و پرورش استثنایی استان را در کنار خودمان داریم تا با کمک هم شرایطی ایجاد کنیم که کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه بیشتری از برنامه ها بهره مند شوند.

رسولی اشاره کرد: در پی آنیم که با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی ، هنری و ادبی گامی در جهت شناسایی و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه بر داریم  و با فراهم آوردن شرایط اجرای برنامه برای آنها در ارتقاء سطح امیدواری و اعتماد به نفس انها اقدام کنیم.

شایان ذکر است ویژه برنامه‌های گرامی‌داشت روز جهانی معلولان از ۱۳ الی ۲۰ آذر در تمامی مراکز فرهنگی هنری کانون استان بوشهر برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =