کد خبر: 301436
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
خط پایانی مسابقه نقاشی 《 سرزمین من 》

کودکان و نوجوانان ، ارباب لحظه ها و صاحب زمانند آنها عاشق هر راهی هستند که احساس کنند در آن می توانند کاغذ را آغشته به رنگ و شیئی را متصل به طرح کنند. خواه درخششی از این رنگ ها بر روی کاغذ و طرح نقش ببندد ، خواه تنها تصویر مبهمی از اشکال و مفهموم بر آنها ظاهر شود درون آنها را متحول می سازد و دنیای دیگری رو به چشمانش می گشاید.

به گزارش روابط عممومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی،محمد تقی زاده مسئول حراست اداره کل کانون پرورش فکری استان ضمن تقدیر و تشکر از مدیر کل کانون ، اداره کل پدافند غیر عامل استانداری خراسان شمالی ، مدیریت شعب بانک کشاورزی استان ، کارشناس محترم هنری و مربیان محترم هنری کانون ، گفت:  وقایع و مناسبات مختلف بهانه ای است تا نگاه متفاوت کودکان و نوجوانان را در قالب خیال هایشان ببینیم به همین منظور در گرامی داشت هفته پدافند غیر عامل مسابقه ی نقاشی 《 سرزمین من 》 برگزار شد که آثار دریافت شده از تنوع خوبی برخوردار بودند و باید از همه ی کودکان و نوجوانان برای تلاش خوبشان تشکر کرد .

مهمترین ملاک های داوری در این مسابقه اصالت آثار ، هماهنگی با دنیای آشنای کودکان و نوجوانان ، توجه ویژه به ایده پردازی در آثار ، خلاقیت و استفاده مناسب از لوازم نقاشی و ارتباط نقاشی با موضوع فراخوان بود.
اسامی برگزیده ها بدون اولویت رتبه به شرح زیر است: 

رده سنی 6تا8 سال:

محمدحسین فرمنش از  شیروان

علی ملایی از  اسفراین

افرا محسنی از  بجنورد

رده سنی 9تا11 سال :

مطهره اسماعیلی از شیروان

هدیه پاکدامن از  شیروان

یلدا آقاسیان از  شیروان

رده سنی 12تا 15سال:

امیرمهدی شیردل از  بجنورد

شاهرخ پهلوان از  بجنورد

ترنم تقی زاده از  اسفراین

شایسته تقدیر:

هستی ولی پور از  شیروان

پوریا سلیمانی از  شیروان

پرنیان خسروآبادی از  اسفراین

مهدی نیکدل از  شیروان 

آنوشا شاکری از  بجنورد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =