روز جهانی معلولان روز ارج نهادن به توانایی‌های افراد دارای نیازهای ویژه

معصومه هادی: روز جهانی معلولان روز پاسداشت ارزش‌های وجودی انسان و روز ارج نهادن به توانایی‌های افراد دارای نیازهای ویژه است که به یقین تجسم واقعی اراده و توانستن هستند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان به مناسبت روز جهانی معلولان پیامی صادر کرد.

معصومه هادی در این پیام ضمن تبریک روز جهانی معلولان به اعضای فراگیر کانون، این روز را روز پاسداشت ارزش‌های وجودی انسان و روز ارج نهادن به توانایی‌های افراد دارای نیازهای ویژه دانست که به یقین تجسم واقعی اراده و توانستن هستند.

متن این پیام، که توسط مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان صادر شده، بدین شرح است:

روز جهانی معلولان روز پاسداشت ارزش‎های وجودی انسان است؛ روز به اثبات رساندن خواستن و تحقق توانستن است.

به احترام این روز مهم، برای تمام عزیزانی که دچار معلولیت هستند آرزوی سلامتی و بهروزی می‌نمایم و این روز را به تک تک اعضای فراگیر کانون پرورش فکری تبریک عرض می‌کنم.

امروز روز شماست روز ارج نهادن به توانایی‌های شما، زیرا یقین دارم که شما تجسم واقعی اراده و توانستن هستید.

 جهانی که با افکار و اندیشه‌های‌تان ساخته‌اید، جهانی زیباست که حتی انسان‌های شنوا با چشم باز و بدون ویلچر به احترام آن ایستاده‌اند.

 گوشِ نشنیده، چشمِ بسته و جسمِ نشسته‌تان، بلندتر از قامت هر ایستاده‌ای سر به آسمان  می‌ساید و شما  با درک توانایی وجودتان قصیده‌ی بلند بودن وشعر زندگی و امید را در تقدیر انسان‌ها جاری می‌کنید.

روز جهانی معلولان بر تمامی کسانی که تلاش می‌کنند تا این انسان‌های خوب وصبور، بتوانند بانگاهی روشنتر و امیدوار و در شرایط مناسب‌تر زندگی کنند، گرامی باد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =