نشست تخصصی آشنایی با کودکان ونوجوانان با نیازهای ویژه

مرکز فرهنگی هنری و فراگیر کانون شهرستان قاین نشست مجازی آشنایی با کودکان و نوجوانان با نیاز های ویژه را با حضور «بتول توسلی» مدرس دانشگاه و کارشناس ارشد روانشاسی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، همزمان با ۱۳ آذرماه ۱۳۹۹ و گرامی‌داشت روز معلولان مرکز فرهنگی هنری و فراگیر قاین، نشست مجازی آشنایی با کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه را با حضور بتول توسلی، مدرس دانشگاه و کارشناس ارشد روانشاسی برگزار کرد.

بر اساس این خبر، در ابتدای این نشست که با هدف گرامی‌داشت روز جهانی معلولان و تقویت شناخت و آگاهی گروه‌های سنی نونگاه، نوجوان، والدین،اولیای تربیتی و مربیان مرکز نسبت به کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه برگزار شد، توسلی میهمان و مدرس این نشست به بیان دسته بندی کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه پرداخت.

این مدرس دانشگاه در ادامه به خصوصیات روحی، روانی، اجتماعی و شناختی کودکان و نوجوانان نابینا، کم بینا، ناشنوا، کم شنوا، معلولین جسمی و حرکتی اشاره کرد و به شیوه‌های کاربردی و مناسب برای تقویت توانمندی‌های آنان پرداخت و به سوالات حاضرین در این نشست پاسخ گفت.

بخش پایانی این برنامه که به منظور رعایت دستور العمل‌های بهداشتی به صورت مجازی برگزار شد معرفی روز جهانی معلولان در قالب  قصه گویی، اشتراک ویدیو و فیلم کوتاه توسط مربیان این مرکز بود.

مرکز فراگیر قاین دومین مرکز فرهنگی و هنری کانون در استان است که از بهمن ماه ۱۳۹۸ در راستای عدالت فرهنگی و به منظور بهره مندی کودکان ونوجوانان با نیازهای ویژه از خدمات کانون راه اندازی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =