کد خبر: 301570
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
بازدید 266
نشست دانش افزایی به مناسبت هفته معلولین در بوشهر برگزار شد

روز دوشنبه ۱۷ آذر ماه نشست دانش افزایی با موضوع « بررسی خصوصیات رفتاری و روانشناختی کودکان دارای نیازهای ویژه» در کانون استان بوشهر بصورت مجازی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، در روز دوشنبه ۱۷ آذر ماه طبق برنامه ریزی‌ های از پیش انجام شده توسط شورای فرهنگی استان، نشست دانش افزایی با موضوع « بررسی خصوصیات رفتاری  و روانشناختی کودکان دارای نیازهای ویژه»   برگزار گردید. این نشست که با حضور راضیه اهرمی مدرس دانشگاه و  کارشناس ارشد روانشناسی کودکان استثنایی برگزار شد به بررسی ویژگی‌ های رفتاری کودکان دارای نیازهای ویژه و نمود آن در جامعه پرداخته شد.

همچنین در این نشست مهمان گفتگو، به بیان تفاوت‌ ها و شباهت‌ های جسمی و روحی کودکان دارای نیازهای ویژه با کودکان معمولی پرداخت و جنبه‌های مختلف رشد فردی و اجتماعی آنها را مورد بررسی قرار داد. این نشست که به منظور ارتقاء سطح علمی و دانش افزایی برای مربیان کانون، معلمان مدارس استثنایی و مربیان مهدهای کودک برگزار شد کار مشترکی از کانون پرورش فکری، آموزش و پرورش استثنایی و بهزیستی استان بوشهر بود که مورد استقبال مخاطبین واقع شد. این نشست با گفتگو و پرسش و پاسخ بین مدرس و مخاطبین برنامه به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =