کانون پرورش فکری استان زنجان مورد تقدیر قرار گرفت

اداره کل ورزش و جوانان استان، در پی همکاری مطلوب و عملکرد موثر در برگزاری برنامه‌های سازنده در حوزه غنی‌سازی اوقات فراغت؛ از اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان زنجان، در پی عملکرد موثر و همکاری در برگزاری برنامه‌های سازنده در حوزه غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، علی خلیلی مدیرکل و دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان با صدور پیامی خطاب به علیرضا نوری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، از این اداره کل و کارکنان آن تقدیر و تشکر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بی شک اوقات فراغت به عنوان بخش بسیار مهمی از دوران زندگی و لحظات ارزشمند یک جوان است که غنی سازی آن مبتنی بر آموزه‌های دینی و سبک زندگی ایرانی-اسلامی و با استفاده از روش‌ها و برنامه‌های موثر، نیاز محور و جذاب، می تواند دستیابی به قله‌های پیشرفت و تعالی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تسریع و تسهیل نماید. لذا از عملکرد قابل تحسین آن مجموعه که در برگزاری برنامه‌های سازنده در حوزه غنی سازی اوقات فراغت جوانان در بخش "سمن ها" و "ایده های برتر با اجرای (طرح حال خوش زندگی)" در سال ۹۸ ما را یاری و همراهی کردید، تشکر و قدردانی می‌کنم.
امید است با پیروی از منویات مقام معظم رهبری، در پیشبرد اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =