«خرچنگ» به بخش رقابتی جشنواره انیمیشن مونترال راه یافت

پویانمایی «خرچنگ» به کارگردانی شیوا صادق‌اسدی به بخش رقابتی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن مونترال در کانادا راه یافت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این فیلم به همراه ۹ فیلم کوتاهِ دیگر از کشورهای لهستان، فرانسه، کانادا، آلمان، انگلستان و سوئیس در یک برنامه ۸۴ دقیقه‌ای در گروه دوم بخش رقابتی در روزهای دوازدهم و پانزدهم آذر سال ۱۳۹۹ (دوم و پنجم دسامبر ۲۰۲۰) به صورت آنلاین به نمایش در آمد.
پویانمایی ۱۱ دقیقه‌ای «خرچنگ» از تولیدات سال ۱۳۹۸ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که دوازدهمین حضور بین‌المللی خود را در این جشنواره تجربه می‌کند.
این انیمیشن، داستان پسربچه‌ای خجالتی و منزوی است که علاقه دارد به عضویت گروه تئاتر مدرسه در آید. ولی تنها نقشی که به او پیشنهاد می‌شود نقش یک خرچنگ است....
دست‌اندرکاران جشنواره بین‌المللی انیمیشن مونترال برای ایمنی و تضمین سلامت مخاطبان خود در این شرایط، تمامی فیلم‌ها را به صورت مجازی به نمایش می‌گذارند و اکران فیلم‌ها در سالن‌های سینما را به بهار سال آینده موکول کردند.
نوزدهمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن مونترال از ۱۱ تا ۱۶ آذر سال جاری (۱ تا ۶ دسامبر ۲۰۲۰) به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا در جهان به صورت آنلاین در شهر مونترال، کشور کانادا برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =