کد خبر: 301681
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
بازدید 37
هرمرکز فرهنگی هنری کانون استان یزد یک استودیو

سه استودیودر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزدآغاز به کارکرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، به گفته مدیر کل کانون پرورش فکری استان یزد، سه استودیو به منظور تولید و ارائه محتوای فرهنگی حوزه کودک و نوجوان راه اندازی شد.

سید حسین پیغمبری مدیرکل کانون پرورش فکری گفت: کانون استان یزد با تاکید بر توسعه خدمات حضوری خود در مراکز ثابت  فرهنگی، توجه ویژه ایی بر تولیدات فرهنگی در حوزه فضای مجازی با توجه به شرایط موجود داشته و رعایت استاندارهای لازم در جهت برگزاری کلاسهای آموزشی برخط(آنلاین)را سرلوح فعالیت خود قرارداده است.

سید حسین پیغمبری افزود: با شیوع  ویروس کرونا از اواخر سال گذشته و رویکرد کانون استان یزد برای توسعه ارتباطات مجازی  حوزه  کودکان و نوجوانان؛ مراکز فرهنگی هنری کانون اقدام به تولید محتوای فرهنگی، هنری،علمی و ادبی در فضای مجازی نموده که بر این اساس تلاش نمودیم در ابتدا با راه اندازی یک استودیو در جهت تولید محتوای مجازی با رعایت استانداردهای لازم اقدام نماییم.

لازم به ذکر است:که استودیو شماره یک کانون پرورش فکری استان یزد جهت برگزاری نشست های رسمی و فصلی مدیران و معاونین و کارشناسان در محل اداره کل کانون پرورش فکری استان یزد دایره شده است که در صورت تکمیل ظرفیت دو استودیو دیگر در ساعات غیر اداری جهت برگزاری کلاس های برخط(آنلاین) از آن نیز استفاده می شود. همچنین استودیو شماره دواستان جهت برگزاری دوره های آموزشی برخط (آنلاین) با توجه به شرایط موجود تنها برای حضور مدرس دوره تعریف شده است و اما استودیو شماره سه با پهنای عریض تر قابلیت نشست ها سه نفره با رعایت فاصله گذاری اجتماعی  و با در نظر گرفتن برگزاری کلاسهای چون زبان بدن، نقالی و بازیگری که نیاز به تحرک دارند و یا کلاسهای همچون نجوم که ابزار و وسایل خاص خود را دارند ونیز برگزاری ویژه برنامه های چون نمایشنامه خوانی و یا نشست های ادبی و قصه گویی تعریف شده است.

سید حسین پیغمبری نیز بیان کرد: استودیو شماره چهار استان یزد که مجهز به پرده کروماکی می باشد را در مرکز فرهنگی هنری شهرستان تفت نیز به بهربرداری میرسانیم.

گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد با توجه به آغاز برگزاری کلاسهای تابستانه آموزشی برخط(آنلاین)در نظر دارد درآینده نه چندان دور مراکز خود با امکانات ساده و در دست موجود بدون اینکه هزینه زیادی را تحمیل کند راه اندازی نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =