کد خبر: 301702
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱
بازدید 920
نشست فصل پاییز مربیان هنری کانون پرورش فکری گلستان برگزار شد

نشست فصلی مربیان هنری کانون استان گلستان در بستر فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، به گفته‌ی سیدرهبان مسلمی عقیلی، کارشناس هنری استان این نشست با موضوع نقد و بررسی آثار نقاشی و با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی‌اجرایی، کارشناسان، مربیان هنری و معصومه مقدس فاضلی، کارشناس مسئول هنرهای تجسمی آفرینش‌های هنری کشور در تاریخ ۱۹ آذر و در بستر فضای مجازی برگزار شد.

مقدس فاضلی در این نشست به مواردی مانند خلاقیت و شناخت آثار، شناخت گروه سنی درست مخاطب کودک و نوجوان، شناخت تکنیک‌ها جهت شرکت در مسابقات، فضاسازی آثار نقاشی، دور کردن مداد سیاه و پاک کن و خط‌کش از آثار نقاشی اشاره کرد.

وی با اشاره به حفظ انگیزه در بین کودکان و نوجوانان گفت: برای حفط تمرکز بیشتر اعضا، نباید هیچ‌وقت به بگوییم که برای فراخوان‌ها دارند کار انجام می دهند چراکه آنها باید تمام تمرکز خود را در جهت بهتر شدن نقاشی بگذارند.

دقت ویژه به شرایط و موضوع فراخوان، عدم انجام کار گرافیکی، عدم دخالت مربی در اثر عضو، استفاده از ابزارهای مناسب و با کیفیت در فعالیت کارگاهی نقاشی و ... از دیگر موارد مطرح شده توسط کارشناس مسوول هنرهای تجسمی در این جلسه بود.

در پایان این نشست آثار نقاشی استانی، ملی و بین‌المللی به نقد و بررسی گذاشته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =