درخششی دیگر برای اعضاء کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد

کودکان شهر جهانی در نخستین جشنواره بین المللی نقاشی شهرهای میراث جهانی خوش درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد،در نخستین جشنواره بین‌المللی نقاشی شهرهای میراث جهانی،50 اثرنقاشی ازاعضاء کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

این آثار در تاریخ پنجشنبه ۱۶ مرداد ماه با حضور سه تن از داوران و اساتید دانشگاه جناب آقای دکتر محبی،جناب اقای دکتر خالصی و جناب اقای دکتر شریفی مورد بررسی قرار گرفته و در پایان با نظر داوران این نتایج اعلام گردید ،لازم به ذکر است با توجه به ارسال آثار بسیار خوب و با کیفیت ،داوران ۳ اثر را به عنوان نفرات ویژه تعیین کردند که سازمان فرهنگی به رسم یادبود به این نفرات جوایز ی اهدا خواهد کرد.

اعضاء کانون پرورش فکری استان یزد نیز در بین آثار ارسال شده خوش درخشیدند.نفرات اول به صورت مشارکتی:امیرطاها چهارباقری از مرکز فرهنگی هنری شماره 3 به مربیگری لیلا درستکارو مبینا زارع بیدکی از مرکز مهریز به مربیگری سعیده زینلی ،نفرات دوم به صورت مشارکتی الناز سعادت دوست و حدیث زحمتکش از مرکز فرهنگی هنری شماره 1به مربیگری غزال اشرف درنخستین جشنواره بین‌المللی نقاشی شهرهای میراث جهانی کسب رتبه نمایند.

در پایان خاطر نشان میشود نفرات اول تا سوم به صورت مشارکتی مقام کسب کرده و همه ۹ اثر به مرحله بین‌المللی اسلواکی راه پیدا می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =