درخشش اعضای نوجوان کانون پرورش فکری استان یزد در چهارمین المپیاد فیلم سازی

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جایزه ای نقره و برنز چهارمین المپیاد فیلم سازی نوجوانان را در بخش ((ایده))از آن خود کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد،هیات داوران چهارمین المپیاد فیلم سازی نوجوانان( در بخش جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان)  که از ۲۷ مهر تا ۳۰مهرماه به صورت مجازی برگزار شد .، سیزده فیلم و ایده را شایسته دریافت مدال طلا ،نقره و برنز دانستند.

در مراسم اختتامیه این المپیاد  کسب مدال نقره در بخش (ایده)به عارفه جعفری وکسب دو مدال برنز توسط عارفه فلاح و فاطمه محیطی نیز در بخش (ایده) تعلق گرفت.گفتنی است :( اعضای نوجوان فیلمساز مرکز شماره ۲ میبد)به مربیگری فرزانه قاسمی مربی مسئول مرکزفرهنگی هنری شماره دو شهرستان میبد آموزش دیده و موفق به کسب مدال در این المپیاد شده اند.

به علت رعایت پرو تکلها و عدم حضور نوجوانان فیلمساز در اختتامیه مدالها و لوح های تقدیر برگزیدگان به اساتید آنها ( از جمله آقایان سید جواد هاشمی ،ابوالفضل جلیلی ،آقای حسن پور ،مهین جواهریان ،بیژن میرباقری و..) که در این چند روز المپیاد به صورت آنلاین با اعضا درارتباط بودند تقدیم شد تا برای نوجوانان برگزیده در روزهای آتی ارسال گردد.

چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان در این المپیاد که در دوبخش ( ایده و فیلم کوتاه ) برگزار شد از بین ۸۳۴ اثر رسیده به جشنواره۶ اثر ( ۳ ایده و ۳فیلم کوتاه)از مرکز شماره ۲ میبد به بخش نهایی المپیاد راه پیدا کرده بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =