کد خبر: 301758
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
رشد اعتبارات عمرانی اداره کل کانون پرورش فکری لرستان

نشست مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان با سمانه حسن پور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و محسن سپهوند کارشناس بودجه امور فرهنگی سازمان با موضوع بررسی وضعیت پروژ ه های نیمه تمام کانون در سطح استان و اختصاص اعتبار لازم برای تکمیل آنها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون لرستان، نشست مدیرکل کانون لرستان با سمانه حسن پور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و محسن سپهوند کارشناس بودجه فرهنگی با موضوع اعتبارات عمرانی اداره کل کانون لرستان برگزارشد.
محمدجواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان گفت: اعتبارات عمرانی اداره کل کانون لرستان در سال 1399 نسبت به سال 1398 رشدچشمگیری داشته است.
وی افزود: در سال 1399 اعتبارلازم برای تکمیل مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال ساخت شهرستانهای چگنی، الشتر و الیگودرز در نظر گرفته شده است که با تخصیص 100 درصدی اعتبار آنها، در سالجاری به بهره برداری خواهند رسید.
محمدی اضافه کرد: برای دسترسی بهتر کودکان ونوجوانان مستعد استان، مراکز جدیدی در شهرستانهای و همچنین مرکز استان درسایت مسکن مهر و منطقه گلدشت در دستور کارقرار دارد.
محمدی تصریح کرد: پروژه واقع شده در سایت مسکن مهر خرم آباد با مساحت 2500 متر مربع زمین که در شهریور ماه سال 1398 باحضورفاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سید موسی خادمی استاندار استان و جمعی ازمسئولان کلنگ زنی شد درسالجاری با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان با پیشرفت فیزیکی بیش از 50 درصد مراحل ساخت آن در حال انجام است که با قول مساعد رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در خصوص تخصیص 100درصدی اعتبار آن انتظار می رود تا پایان سالجاری پیشرفت فیزیکی این پروژه به 80 درصد برسد. دراین مرکز امکاناتی نظیر؛ سالن آمفی تئاتر، سالن کودک، سالن مطالعه نوجوان، امکانات مورد نیاز برای استفاده ی کودکان ونوجوانان دارای شرایط خاص، کارگاه های مستقل و...  پیش بینی شده است.
مدیرکل کانون لرستان عنوان داشت: همچنین با توجه به مطالعات مربوط به امکان سنجی اولیه در منطقه گلدشت غربی و شرقی و نداشتن مرکز کانون فرهنگی و عدم دسترسی کودکان ونوجوانان به امکانات مراکز مربوطه، با پیگیریهای بعمل آمده زمینی به مساحت 2500 متر مربع در منطقه گلدشت غربی از طرف اداره کل راه و شهرسازی به کانون واگذار شده است که در مرحله اخذ مجوزهای لازم برای ساخت آن هستیم.
دربخش بعدی این نشست صمیمی سمانه حسن پور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با تقدیر از مدیرکل وکارکنان کانون به خاطر تلاش برای کودکان ونوجوانان استان گفت: همانطور که رهبرمعظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) براولویت دادن به فعالیت فرهنگی تاکید داشتند، ما نیز باید دراین راستا تلاش کرده و با وجود ظرفیت های خوبی که کانون دارد همکاری های لازم را با این نهاد داریم.
وی اضافه کرد: فعالیت های کانون پرورش فکری باعث رشد و شکوفایی فرهنگ درجامعه می شود و بنده نیز در کنار همکاران کانون هستم.
حسن پور درپایان اظهار امید واری کرد که با افزایش تخصیص اعتبارات عمرانی، به ویژه تخصیص 100 درصدی اعتبار پروژه های نیمه تمام مراکز شماره2 شهرستان سلسله ودلفان(الشتر)، مرکز شماره2 الیگودرز و مرکز کانون چگنی انشاالله به زودی شاهد اتمام و راه اندازی آنها باشیم.

احداث مرکز جدید در سایت مسکن مهر خرم آباد

احداث مرکز کانون چگنی

احداث مرکز شماره2 کانون در الیگودرز

احداث مرکز شماره2 کانون در الشتر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =