کد خبر: 301788
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
بازدید 103
بحث بر سر جهانی که در آن زندگی می‌کنیم

یکشنبه ۲۳ آذر ماه نوجوانان استان بوشهر در بحث آزاد شرکت کرده و به گفتگو و تبادل نظر در مورد موضوع «جهانی که در این زندگی میکنیم» پرداختند .

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، یکشنبه ۲۳ آذر ماه نوجوانان استان بوشهر در بحث آزاد شرکت کرده و به گفتگو و تبادل نظر در مورد موضوع «جهانی که در این زندگی میکنیم» پرداختند .

این نشست از سلسله نشست‌های نوجوانان استان بوشهر بود و به مناسبت هفته پژوهش با تاکید بر ارائه نظرات علمی که پیرو تحقیق و پژوهش به دست می آید برگزار شد.

به دلیل گستردگی موضوع نشست و به جهت جلوگیری از کلی گویی و پراکنده شدن بحث  موضوع گفتگو با زیر شاخه«تکنولوژی در جهان امروز» مورد بحث قرار گرفت و  نوجوانان مراکز مختلف استان که در این حضور داشتند به ارائه نظر و تبادل دیدگاه های خود نسبت به این موضوع پرداختند.

گفتنی ست از نکات ویژه و قابل توجه این نشست حضور محمدرضا سعیدی عضو نوجوان فراگیر مرکز سیراف در این گفتگو بود که توانایی ها و قدرت گفتگوی اعضای دارای نیازهای ویژه را به رخ می‌کشید .

این نشست با اجرا و هدایت گری علی رضی مربیمسئول مرکز عسلویه همراه بود و اعضا با مقایسهای بین سالهای قبل و بعد از اختراعات بشر و استفاده از تکنولوژی به ارائه نظر می‌پرداختند.

این نشست که بسیار مورد استقبال اعضای نوجوان واقع شد در ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۳ آذر شروع و پس از یک ساعت و نیم گفتگو به کار خود در ساعت۱۹:۳۰  دقیقه پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =