درخشش اعضای کانون استان اردبیل در مسابقه نقاشی «بازی‌های بومی‌محلی»

۸ عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در مسابقه‌ی نقاشی «بازی‌های بومی محلی» کاشان خوش درخشیدند.

به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان اردبیل، این مسابقه‌ی نقاشی در حاشیه دومین جشنواره بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان در سال ۱۳۹۸ برگزار شد و پس از انتشار فراخوان، بیش از ۳۳۴ اثر از سوی کودکان و نوجوانان سراسر کشور به دبیرخانه این رویداد ارسال شد.

بر همین اساس در این رویداد هنری، ۱ اثر از اعضای مراکز کانون استان اردبیل به‌عنوان‌ برگزیده اول، ۴ اثر به‌عنوان برگزیده دوم و ۳ اثر به‌عنوان برگزیده سوم انتخاب شدند که از سوی دبیرخانه جشنواره با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از آن‌ها قدردانی شد.

به ترتیب «پانیذ مرادزاده»۱۰ ساله از مرکز یک کانون اردبیل در میان برگزیدگان اول قرار گرفت. در همین حال «آیلین ایرجی» ۱۰ ساله از مرکز شماره یک کانون اردبیل، «زهرا عسکری» ۱۱ ساله از مرکز یک کانون مشگین‌شهر، «یاسمین شیرگیر» ۱۱ ساله از مرکز ۲ کانون پارس‌آباد و «سونیا مهدی‌زاده» ۱۳ ساله از کانون گرمی به‌عنوان برگزیدگان دوم معرفی شدند.

هم‌چنین «آنیسا محمدباقرزاده» ۹ ساله، «سعید دهقان» ۱۱ ساله و «النا امید» ۱۲ ساله از مرکز یک کانون اردبیل نیز به‌عنوان برگزیدگان سوم دست یافتند.

پیش‌ازاین نیز مهسا صالحی، سولماز کاظم‌نژاد، ناهیده جدی و سمیه رحیمی مربیان هنری مراکز برگزیده، با هدایت اعضا افتخارات زیادی را در سطح کشور و بین‌المللی برای کانون استان کسب کرده‌اند.

به گفته‌ی داریوش علومی معاون فرهنگی کانون استان اردبیل، درمجموع ۵۴ اثر به این فراخوان  ارسال‌شده بود. 

شایان‌ذکر است، این آثار از سوی جمال‌الدین اکرمی، معصومه فاضلی‌مقدس و سمیرا صحرانورد داوری و برگزیدگان در سه گروه معرفی شدند.

یادآوری می‌شود پیش‌ازاین قرار بود در اسفند ۱۳۹۸ برگزیدگان به شهر کاشان دعوت و از آن‌ها تجلیل شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا این برنامه به‌صورت حضوری لغو و اکنون برگزیده‌ها معرفی و جوایزشان ارسال می‌شود.

لطفا گزارش تصویری آثار برگزیدگان را اینجا مشاهده نمایید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =