کد خبر: 301858
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
دنیای من، دنیای کتاب

ششمین نشست دنیای من، دنیای کتاب ۲۰ آذر ۱۳۹۹ همزمان با زاد روز نویسنده جمال الدین اکرمی در فضای مجازی برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی؛ ششمین نشست دنیای من، دنیای کتاب به نقد و بررسی کتاب گوی و چوگان و معرفی نویسنده آن جمال الدین اکرمی اختصاص داشت.

 این نشست که همزمان با زادروز نویسنده برگزار شد، بیش از ۸۰ عضو نوجوان و مربیان مراکز استان خراسان رضوی در یک نشست مجازی به گفتگو با جمال الدین اکرمی، شاعر، نویسنده و تصویر گر پرداختند.

در ابتدای نشست محبوبه بزم آرا معاون فرهنگی کانون استان  تولد ایشان را تبریک گفته از خاطرات خوب دوران آموزش و حضور آقای اکرمی در استان خراسان رضوی و شهر نیشابور یاد کردند.

 در ادامه جمال الدین اکرمی درباره رمان نویسی و عشقش به این کار سخن گفت: رمان یک فرصت است تا بتواند آنچه را که در مقابل خود دیده با تخیل ترکیب کرده و آنچه را که خودش دوست دارد را شکل دهد.

اکرامی در ادامه از بچه ها خواست تا آثارش را نقد کنند چرا که نویسنده بدون منتقد نمی تواند مسیر درست خودش را پیدا کند.

وی درباره کتاب گوی و چوگان به اعضا گفت: که سفرهای بسیار کرده و کتاب های زیادی را مطالعه کرده است. مطالب زیادی راجع به ورزش در ایران باستان جمع آوری کرده که امکان چاپ همه آن در این کتاب میسر نبوده است.

 در ادامه هر یک از اعضا نظرات خود را راجع به کتاب بیان کردند و اکرمی با صبوری و رویی خوش پاسخ تمامی اعضا را به تفصیل بیان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =