کودکان زنجانی در مسابقه نقاشی «بازی‌های بومی‌محلی» درخشیدند

۳ عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در مسابقه‌ی نقاشی «بازی‌های بومی محلی» برگزیده شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون زنجان، ماندانا عندلیبی ۱۱ ساله و محنا مرصعی ۱۵ ساله اعضای مرکز فرهنگی هنری مجتمع کانون زنجان و همچنین فاطمه بهرامی ۱۱ساله از مرکز فرهنگی هنری زرین آباد از سوی جمال‌الدین اکرمی، معصومه فاضلی‌مقدس و سمیرا صحرانورد هیئت‌داوران این مسابقه به‌عنوان برگزیده سوم انتخاب و معرفی شدند.

تمامی سه برگزیده این مسابقه زیر نظر هدی عندلیبی مربی هنری مرکز مجتمع و سیده فاطمه حسینی مربی هنری مرکز زرین آباد کانون زنجان در این مسابقه شرکت کرده و به این مهم دست یافتند.

 این مسابقه در حاشیه دومین جشنواره بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان در سال ۱۳۹۸ برگزار شد.

بر اساس این خبر پس از انتشار فراخوان این مسابقه‌ی نقاشی از سوی دبیرخانه دومین جشنواره کتاب کودک و نوجوان کاشان بیش از ۳۳۴ اثر از سوی کودکان و نوجوانان سراسر کشور به دبیرخانه این رویداد ارسال شد.

این آثار از سوی جمال‌الدین اکرمی، معصومه فاضلی‌مقدس و سمیرا صحرانورد داوری و برگزیدگان در سه گروه معرفی شدند.

بر همین اساس در این رویداد ۵ اثر از اعضای مراکز کانون کشور به‌عنوان برگزیده اول، ۱۰ اثر به‌عنوان رتبه‌ی دوم و ۳۵ اثر به مقام سوم رسید که از سوی دبیرخانه جشنواره با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از آن‌ها قدردانی شد.

یادآوری می‌شود پیش از این قرار بود در اسفند ۱۳۹۸ برگزیدگان به شهر کاشان دعوت و از آن‌ها تجلیل شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا این برنامه به‌صورت حضوری لغو و اکنون برگزیده‌ها معرفی و جوایزشان ارسال می‌شود.


ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =