کد خبر: 301908
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
بازدید 183
قطره قطره تا دریا

هفتمین جلسه انجمن شعر قطره قطره تا دریا به مناسبت هفته پژوهش با حضور اعضای علاقمند و مربیان در تاریخ سه شنبه ۲۵ آذر ماه تشکیل و مهمان ویژه این نشست حیدر منصوری بود.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، هفتمین جلسه انجمن شعر قطره قطره تا دریا به مناسبت هفته پژوهش تشکیل شد. این جلسه با حضور اعضای علاقمند و مربیان در تاریخ سه شنبه ۲۵ آذر ماه تشکیل گردید و مهمان ویژه این نشست حیدر منصوری دکترای زبان و ادبیات فارسی، مدرس دانشگاه، شاعر و پژوهش گر حوزه شعر بود .

موضوع این جلسه انجمن شعر استان بوشهر «بررسی عناصر خیال در شعر» بود و مدرس این نشست به بیان و معرفی عناصر خیال و تفاوتی که عناصر خیال انگیز در شعر و متن های ساده ایجاد میکند پرداخت.

حیدر منصوری با بیان نمونه هایی از اشعار شاعران امروزی به بیان تفاوت ها در زبان و خیال انگیزی کلام انها اشاره کرد و با خوانش نمونه ها به ملموس تر شدن مباحث کمک کرد. این جلسه که با اجرا و هدایت گری زهرا جهان افروزیان کارشناس آفرینش های ادبی، شاعر و منتقد حوزه ادبیات  همراه بود مدرس جلسه به معرفی کتاب هایی برای استفاده اعضا پرداخت ،سپس آثار اعضای شرکت کننده در جلسه خوانش و توسط اعضای حاضر و مدرس جلسه نقد و بررسی شد.

این جلسه که ساعت۱۱شروع شده بود  پس از یک ساعت به کار خود خاتمه داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =