عضو کانون پرورش فکری آذربایجان غربی برگزیده همایش ملی «شاهنامه و کودک» شد

دختر نوجوان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز خوی عنوان برگزیده سوم بخش نقاشی دومین همایش ملی «شاهنامه و کودک» را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، آئین پایانی این همایش همزمان با پاسداشت آئین ملی یلدا با سخنرانی دکتر علیرضا قیامتی شاهنامه پژوه برجسته و عضو کارگروه دانش و پژوهش بنیاد فردوسی مشهد رأس ساعت ۲۰ جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ از طریق پخش زنده اینستاگرام در پیج رسمی بنیاد با معرفی برگزیدگان برگزار شد.

بر اساس این خبر، ازل دبیریان عضو ۱۴ ساله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز خوی عنوان برگزیده سوم دومین همایش ملی «شاهنامه و کودک» را با ارائه قصه بهرام چوبین و خاقان چین در بخش نقاشی به خود اختصاص داد.

علیرضا قیامتی در بخشی از این نشست زنده مجازی به پاسداشت آیین ملی یلدا در متون کهن فارسی اشاره کرد و از تولید و ارسال آثار ارزشمند توسط کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ابراز خرسندی کرد

در ادامه این لایو اینستاگرامی انسیه موسویان مدیرکل آفرینش های هنری و ادبی کانون کشور، ایده و تفکر برگزاری این همایش ملی با همکاری کانون را بسیار ارزشمند توصیف کرد و این برنامه مشترک را موجب پیوند کودکان و نوجوانان با میراث متون کهن ادب فارسی عنوان کرد. 

فایل این نشست مجازی از طریق پیج رسمی بنیاد فردوسی مشهد به آدرس bonyadeferdowsitous قابل دسترسی می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =