قصه‌گویی کودکان برای پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها

مهرواره «الو قصه» همزمان با شب یلدا برای گروه سنی نوباوه و نوخوان ۴ تا ۹ شروع به کار کرد

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی؛ ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون استان در خصوص مهرواره الو قصه گفت: شب یلدا فرصت و بهانه‌ای برای با هم بودن است و از همین رو، ایرانی‌ها، یک دقیقه بیشتر بودن این شب را جشن می‌گیرند اما شیوع ویروس کرونا در طی ۱۰ ماه گذشته، جشن شب یلدا را هم مانند بسیاری از آئین‌های ملی و مذهبی متفاوت کرده است.

براهیم زره ساز در ادامه گفت: شب چلّه شبی است برای نشستن و صله رحم که کوچکترها به دیدار بزرگترها رفته و این شب در دوست داشتن همدیگر نقش بسیار موثری در تاریخ و فرهنگ ما دارد. امسال با شرایط به وجود آمده این دیدار و چله نشینی به صورت مجازی برگزار می‌شود و کودکان  و نوجوانان از طریق فضای مجازی با بزرگترهای خود دیدار می‌کند.

در فراخوان این مهرواره آمده است: دوست خوبم قصه‌های پدربزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها  همیشه گرما بخش شب‌های زمستان بوده است. امسال که باید در خانه بمانیم چه خوب است که به پدربزرگ و مادربزرگ مهربانت زنگ بزنی و این بار تو برایشان قصه بگویی

کودکان و نوجوانان ۴ تا ۹ سال می‌تواند تا پایان دی ماه ۱۳۹۹کلیپ  خود را که برای پدربزرگ و مادربزرگ  از طریق تلفن قصه‌گویی کردند در فضای مجازی(۰۵۱۳۸۴۸۰۲۷۴) برای دبیرخانه مهرواره ارسال کنند.

لازم به ذکر است از آثار برگزیده تقدیر می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =