کد خبر: 302008
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷
جشن یلدای خرم روز برگزار شد

ویژه برنامه جشن یلدا با عنوان "خرم روز" و با هدف «قصه گویی برای هم، شنیدن قصه با هم» و برنامه های متنوع و جذاب برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی؛ این برنامه صبح یک شنبه ۳۰ آذر، با حضور مدیر کل کانون پرورش فکری استان خراسان رضوی، معاون فرهنگی، کارشناس مسئول فرهنگی و کارشناسان فرهنگی و ادبی و از طریق فضای مجازی با سایر مربیان و اعضای استان برگزار شد.

فضاسازی برنامه مناسب با یلدا و مجری برنامه اطهر سید موسوی مربی مسئول مرکز توس بود که با لهجه شیرین نیشابوری برنامه یلدا را اجرا کرد.

قصه گویی شنگول منگول به زبان نیشابوری توسط خانم انجیدنی، تبریک روز پرستار و یلدا با اجرای پیانو توسط عضو نابینا و فراگیر مرکز ۵ مشهد، دوتار نوازی استاد علی بادیانی  از فریمان، بیان فلسفه شب یلدا و تغییرات روز و شب توسط امیر طاهریان، تفال به حافظ با اجرای نسرین نامور، کلیپ معرفی یلدا و آئین های آن توسط مرکز هفت مشهد، کلیپ عکس‌های یلدایی اعضا از مرکز چهار مشهد و معرفی تیزر "الو قصه" از جمله برنامه‌های این جشن بود.

ابراهیم زره ساز مدیر کل کانون پرورش فکری استان نیز طی سخنانی تقارن یلدا و روز پرستار را تبریک گفت: حضرت زینب (س) نماد مقاومت، صلابت و سخنگویی و سخنوری است. من خودم به شخصه هر وقت نام مبارک این بانوی بزرگوار را می‌شنوم به یاد اجحاف‌هایی که در حق این بانو در صحرای کربلا شد و آن استقامت و مقاومت در بیان مجلس ناجوانمردانه یزید داشت را به خاطر می‌آورم و می‌دانم که زنان ما در صدر اسلام الگوی مناسبی برای همه خانم‌ها و حتی آقایان در این هزار و اندی سال بوده‌اند.

زره‌ساز ادامه داد امیدواریم به زودی شاهد رونمایی سند چشم انداز پنج ساله قصه گویی باشیم و تلاش کنیم اتفاق جدیدی را به سرانجام برسانیم.  

وی همچنین در پایان اظهار امیدواری کرد که این نشست با تمام شدن کرونا به صورت حضوری و در میان تمامی همکاران استان اتفاق بیفتد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =