شادی و نشاط هدیه کانون به مددجویان نوجوان کانون اصلاح و تربیت گرگان

مربیان کتابخانه سیار شهری و روستایی گرگان در راستای تقویت مهارت‌های مثبت اجتماعی و فعالیت‌های کتاب‌محور، کارگاه‌های ویژه‌ی مددجویان کانون اصلاح و تربیت برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان؛ در این برنامه که در راستای تحقق ماموریت کانون در خصوص ایجاد زمینه‌های رشد و پرورش توان فکری، کشف و شکوفایی استعداد، خلاقیت و ذوق هنری و ادبی نوجوانان انجام گرفت، مهدی بیاریان،مربی کتابخانه سیار شهری، حبیب محبوبی و محمدتورنگ‌تپه مربیان کتابخانه سیار روستایی شماره یک و دو گرگان با حضور در کانون اصلاح و تربیت برای نوجوانان فعالیت‌های گوناگونی انجام دادند.

در این روز  ابتدا شعرخوانی از کتاب «تنها انار خندید» برای نوجوانان انجام شد و پس از خوانش شعر، تعدادی از کتاب‌های کانون جهت خواندن به حاضران اهدا شد.

در بخش دوم این برنامه مربیان برای نوجوانان حاضر، آداب و سوم شب یلدا را معرفی کرده و در ادامه کارگاه کاردستی با موضوع «شب یلدا» برگزار شد که در این قسمت، مددجویان حاضر آثار خود را خلق کردند.

کارگاه " بازی" بخش پایانی این برنامه بود که در آن مربیان با انجام انواع بازی‌ها روز خوبی را برای نوجوانان حاضر ساختند.

گفتنی‌است کتاب‌خانه سیار شهری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گرگان به مدت چهار سال است که هر دو هفته یک‌بار در کانون اصلاح و تربیت حضور یافته و با اجرای برنامه‌های مستمر فرهنگی، ‌هنری و ادبی نقش موثری در دست‌یابی به توانایی و دانایی مددجویان ایفا می‌نماید که با شیوع ویروس کرونا این اقدام با رعایت شیوه‌های بهداشتی انجام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =