کد خبر: 302069
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۳
بازدید 414
یلدا با طعم قصه

برنامه ویدوی زنده با عنوان "یلدا با طعم قصه "روز یک شنبه۳۰ آذر با حضور ارزشمندسوسن پرور هنرمندو هم استانی و فایقه جمشیدیان از قصه گویان توانمند استان در صفحه رسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی این برنامه راس ساعت 8 شب  هم زمان با شب یلدابه صورت زنده در پیج اینستاگرام کانون استان مرکزی اجراشد .

در ابتدا  سوسن پرور  بازیگر وفارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزادو اصالتا اراکی در مورد شب یلدا ودورهمی های  این شب صحبت کردند واین که امسال شب یلدای متفاوتی داریم به خاطر ویروس کرونا ،خانواده ها نتوانستن  دور هم جمع شوندو خیلی ها از طریق فضای مجازی با هم دیدار و گفتگو می کنند ودرود بر شما که این برنامه خوب را تدارک دیدید تا دنبال کننده هایتان احساس تنهایی نکنند .

سوسن پرور گفت : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همیشه جایگاه بزرگانی بوده که دارای خدمات درخشانی برای ایران عزیزمان بوده اند

وی در  پایان گفت : امیدوارم این روز های سیاه به زودی تمام شود و به روشنایی برسیم و نور خداوند بر زندگیمان بتابد .

در ادامه برنامه فایقه جمشیدیان قصه گوی توانمند استان بازدید کننده ها را میهمان قصه ای با عنوان "دعای خیر" کردند و تفالی زدند بر حافظ شیرازی .

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی هم‌زمان با شب یلدا و تقارن آن با میلاد حضرت زینب کبری(س) و گرامی‌داشت روز پرستار، ویژه‌برنامه‌ی معرفی حضرت زینب(س) و روز پرستار از سوی مربیان ، پویش کارت پستال‌سازی ولادت حضرت زینب(س) و شب یلدا از سوی اعضا و مربیان برای تبریک به پرستاران و کادر درمان، انتشار فراخوان‌های نقاشی و مجسمه‌های سفالی به مناسبت این روز، تهیه‌ی نماهنگ‌های کوتاه و مرتبط با روز پرستار و تشکر از زحمات آنان ،ویژه برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی شامل (قصه‌گویی، حافظ‌خوانی، نقالی، موسیقی و...)،چالش کاردستی‌های یلدایی درست کنیم در گروه‌های مراکز سیار و پستی با عنوان «تقدیم می‌کنم به کادر درمان»، کارگاه کاردستی با موضوع ساخت نمادهای یلدایی، یلدا در قرنطینه (کاردستی خلاق اعضا از نمادهای یلدا)، آموزش کاردستی‌های یلدایی در کارگاه‌های برخط، آموزش کاردستی میوه‌های شب یلدا و... از دیگر برنامه‌هایی به شمار می‌رود که برای این شب تدارک دیده شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =