کد خبر: 302106
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
بازدید 821
عضو نوجوان کانون کلاله، برگزیده‌ی پویش کتابخوانی«نامه به نویسنده» شد

پویش کتابخوانی «نامه به نویسنده» که هم‌زمان با هفته ملی کودک در نیمه دوم مهرماه ۱۳۹۹ شروع به کارکرده بود، اسامی نفرات برگزیده را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، این پویش بر اساس طرح معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری دفتر یونیسف در جمهوری اسلامی ایران برگزار شد که در آن ۲۵۲۱ نامه از ۲۹ استان کشور به دبیرخانه مرکزی رسید.

هیئت‌داوران پس از بررسی آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره، ۴۴٧ نامه را که حاوی شاخص‌هایی همچون خلاقیت در نوشتار، اصالت، رعایت اصول نگارش، تناسب گروه سنی با کتاب‌ خوانده شده، دارا بودن زبان و نگاه کودکانه و نوجوانانه، توانایی ارتباط با مخاطب و شروع و پایان مناسب بودند  را در سه گروه دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم انتخاب و برای داوری نهایی معرفی کردند.

هیئت‌داوران مرحله نهایی پویش کتابخوانی نامه به نویسنده پس از بررسی آثار راه‌یافته به مرحله نهایی، از میان ۴۴۷ نامه راه‌یافته به این مرحله  ٧۵   نفر را به‌عنوان برگزیدگان نهایی این پویش در سه مقطح تحصیلی دبستان با ۴۵ اثر، متوسطه اول ١٨ اثر و متوسطه دوم ١٢ اثر معرفی کردند که در این میان محمدجواد میرشکار، عضو نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کلاله بعنوان نفر برگزیده این پویش انتخاب شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =