کد خبر: 302109
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۰
بازدید 121
تجلیل مدیرکل کانون استان، از پرستاران خانواده کانون

هم‌زمان با سالروز میلاد با سعادت بزرگ پرستار دشت کربلا، حضرت زینب(س)، مدیرکل کانون استان همدان از دو تن از پرستاران خانواده کانون تجلیل و قدردانی به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، بهناز ضرابی‌زاده در سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری سلام‌الله‌علیها، با اهداء لوح تقدیر و هدیه به دو تن از همسران پرستار خانواده کانون، از زحمات و خدمات این فرشتگان سپیدپوش قدردانی کرد.
در این برنامه که به همین مناسبت برگزار شده بود، بهناز ضرابی‌زاده، ضمن تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت زینب کبری سلام‌الله‌علیها، از خدمات پرستاران در این برهه‌ی حساس قدردانی کرد و از آنها به نام مدافعان خط مقدم در جبهه سلامت نام برد.
ضرابی‌زاده، به خصائصی هم‌چون گذشت، دلسوزی، مهربانی و ایثار پرستاران اشاره کرد و گفت: با توجه به سخت‌تر شدن و پراضطراب‌تر شدن کار پرستاران در دوران کرونا، فداکاری‌ها و گذشت این عزیزان در خاطره تاریخ ما باقی خواهد ماند. 
مدیرکل کانون استان ضمن تشکر از کلیه پرستاران میهن اسلامی از «مهری محمدی» و «موسی عموزاده» دو تن از پرستاران پرتلاش خانواده کانون، که از همسران همکاران کانونی هستند با اهداء لوح تقدیر، گل و هدیه تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =