تحلیل و بررسی کارگاه‌های برخط و برنامه ریزی دوره جدید در کانون زنجان

در جلسه شورای فرهنگی کانون پرورش فکری استان زنجان، تحلیل و بررسی کارگاه‌های برخط و برنامه ریزی دوره جدید مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان زنجان، علیرضا نوری مدیر کل کانون پرورش فکری استان زنجان در ابتدای جلسه که با حضور اعضای شورای فرهنگی همراه بود هدف از برگزاری این جلسه را بهبود و ارتقای کیفیت آموزش‌های برخط دانست و گفت: شیوع ویروس کرونا فرصتی ایجاد کرد تا مدل جدیدی از فعالیت‌های کانون در بستر مجازی فراهم گردد.

وی در ادامه برگزاری اولین دوره کارگاه برخط در این کانون را یکی از موفقیت‌های این نهاد فرهنگی در ایام شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز فرهنگی هنری عنوان کرد و افزود: کارگاه‌های برخط یک فرصت جدید برای شروع فعالیت‌های مجازی کانون پرورش فکری است.

بررسی زمانبندی برگزاری دوره های برگزارشده، مراحل ثبت نام و حضور فراگیران درکارگاه‌ها، زیر ساخت‌های برگزاری دوره‌ها و پیش‌بینی کارگاه‌های فصل جدید از جمله مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد.
وی با مهم خواندن نظارت و ارزیابی کارشناسان از شیوه برگزاری و روش‌های آموزشی مربیان در کارگاه‌های مجازی تاکید کرد: نظارت و ارزیابی یک اصل ضروری است که می تواند ما را در برگزاری موفق‌تر دوره‌های بعد یاری نماید.

در این جلسه هریک از کارشناسان به ارایه گزارش برگزاری کارگاه‌های حوزه تخصصی خود پرداخته که مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

همچنین با راه اندازی استودیو آفرینش در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان زنجان کارگاه‌های متعدد فرهنگی، هنری، ادبی و علمی تشکیل شده که با استقبال کودکان و نوجوانان و اولیای آنها برگزار شد.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =