ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی کانون‌ لرستان ویژه فصل زمستان شروع شد

همزمان با سراسر کشور، ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی و برخط استان لرستان از7 تا 17 دی ۱۳۹۹ ماه در سایت kpf.ir آغاز شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان لرستان؛ محمدجوادمحمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان از آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی ویژه فصل زمستان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان از هفتم تا هفدهم دی ۱۳۹۹ فرصت دارند تا با مراجعه به سایت kpf.ir مراحل ، ثبت‌نام  را انجام دهند.
محمدی افزود: در فصل زمستان با توجه به استقبال اعضا و خانواده ها نسبت به برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تخصصی، در فصل زمستان بیش از 25 کارگاه برخط آماده ثبت نام متقاضیان هستند که تنوع این کارگاه ها، فرصت مناسبی برای کودکان و نوجوانان است تا با شناخت علایق خود رشته های دلخواه خود را انتخاب کنند.
وی اضافه کرد: ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری، ادبی، سواد اقتصادی و مهارت‌های زندگیِ شامل: کارگاه حال خوش زندگی- کارگاه قصه گویی(شعروداستان)- کارگاه قصه گویی فن بیان - کارگاه بازی  وسرگرمی- کارگاه کاردستی و اوریگامی - کارگاه نجوم - کارگاه سرود - هنرهای نمایشی(بازیگری) - هنرهای نمایشی(نمایش عروسکی) - هنرهای نمایشی(تئاترکتابخانه ای) - نقاشی- داستان نویسی، شعر، طرح های ادبی از امروز ۷ دی ماه آغاز می‌شود
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان عنوان داشت: زمان شروع این کارگاه‌ها از روز ۱۸ دی تعیین شده است و علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» (۴ سال به بالا)، «نوخوان» (۷ سال به بالا)، «نونهال» (۹ سال به بالا)، «نونگاه (۱۲ سال به بالا) و «نوجوان» (۱۵ سال به بالا) می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.
وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های‌های برخط کانون، گفت: دوره‌های آموزش بدون محدودیت زمان(آفلاین) نیز در قالب کارگاه‌های از پیش آماده شده از سوی استادان صاحب‌نام هر رشته ارائه می‌شود و متقاضیان استفاده از دوره‌های بدون محدودیت زمان کانون، می‌توانند پس از عضویت در پرتال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دوره مورد نظر خود را انتخاب و فیلم هر جلسه را در زمان مورد علاقه خود مشاهده کنند و در صورت نیاز به صورت آنلاین با مربیان ارتباط داشته باشند.
یادآوری می‌شود جدول زمان‌بندی و مشخصات دوره‌های آموزشی کودکان و نوجوانان و اسامی مدرسان رشته‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، سواد اقتصادی، مهارت‌های زندگی و... در پایگاه خبری کودک و نوجوان به نشانی kanoonnews.ir  و پرتال مجازی کانون به نشانی kpf.ir قابل دسترسی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =