جلسه توجیهی مدرسان کارگاه‌های مجازی فصل زمستان کانون گلستان

جلسه توجیهی مدرسان کارگاه‌های برخط(آنلاین) کانون پرورش فکری گلستان، روز شنبه ۶ دی۱۳۹۹ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، جلسه مدرسان کارگاه‌های برخط استانی با حضور مدیرکل کانون، معاون فرهنگی و کارشناس مسوول فرهنگی استان به منظور ارتقای کیفیت و کمیت برگزاری کارگاه‌های برخط فصل زمستان انجام شد.

محبوبه رجب نسب مدیرکل کانون گلستان در این جلسه بر لزوم بکارگیری روش‌های تعاملی، خلاقانه و جذاب در برگزاری کارگاه‌ها، حضور بموقع در کارگاه‌ها و جلب اعتماد مخاطبین، ضرورت توجیه خانواده‌ها، اطلاع‌رسانی وسیع جهت جذب مخاطبین، تلاش در جهت تامین سطح انتظارات مخاطبین، تهیه طرح درس و به‌روز بودن مربی در برگزاری کارگاه‌های برخط فصل زمستان تاکید کرد.

وی لزوم رعایت تمامی اصول مطرح شده در شیوه‌نامه برگزاری کارگاه‌های برخط، جدیت در برگزاری منظم جلسات، تقدم کیفیت بر کمیت خدمات و همچنین تامین رضایت‌مندی والدین و اعضا را یک اصل تلقی کرد.

رجب نسب همچنین با اشاره به تخصیص اعتبارات عمرانی، خبر از تجهیز کلیه مراکز به وب‌کم در آینده‌ی نزدیک داد و گفت: با برگزاری دوره‌های آموزشی انتظار می رود تمامی مربیان در ارتقای دانش الکترونیک و بروز شدن، تلاش جدی داشته باشند.

در این جلسه مربیان نیز به بیان نقطه نظرات خود پیرامون آسیب‌های کارگاه‌های برگزار شده در فصل تابستان و پاییز و پیشنهادات خود در جهت رفع آنها پرداختند و با استفاد از خرد جمعی راهکارهای اصلاحی مطرح شد.

در انتهای جلسه با اعطای لوح تقدیر از مدرسان برخط و اعضای شورای مجازی قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =