دو هنرمند کانون استان کرمانشاه برگزیده مسابقه عکس یلدا شدند

دو هنرمند کانون پرورش فکری استان کرمانشاه به عنوان برگزیدگان مسابقه عکس سفره آرایی یلدا با عنوان «دور از هم، در کنار هم» از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه معرفی شدند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، برگزیدگان مسابقه عکس سفره آرایی یلدا که با عنوان «دور از هم، در کنار هم» و با هدف رعایت پویش در خانه بمانیم، از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه اعلام شد.

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: تعداد ۶۳۵ اثر جهت حضور در مسابقه عکس آیین یلدا به دبیرخانه این رویداد ارسال گردید که از این میان ۱۰ اثر برتر انتخاب و اعلام شد.

فتاحی همچنین گفت: بر اساس ارزیابی‌های به عمل آمده و با توجه به ویژگی آثار شرکت‌کننده در این جشنواره، مانند: خلاقیت، بدون تجمل‌گرایی و با استفاده از عناصر بومی فرهنگی کرمانشاه و نیز عنوان مسابقه، ۱۰ اثر از زیباترین سفره‌های یلدا پس از داوری نهایی، به عنوان آثار برتر شناخته شدند.

مدیرکل کانون استان کرمانشاه گفت: لیلا ناصری، مربی هنری مرکز شماره ۸ کانون پرورش فکری شهر کرمانشاه و نازنین شکری، عضو مرکز کانون پرورش فکری شهرستان کنگاور، از سوی هیات داوران به عنوان برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =