برترین‌های ویژه‌برنامه هفته‌ی پژوهش کانون خراسان رضوی

در دوازدهمین ویژه‌برنامه هفته‌ی پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعضاء و مربیان کانون خراسان رضوی در بخش پژوهش کتاب و پژوهش اعضا کانون برگزیده شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی؛ این ویژه‌برنامه با هدف توسعه‌ فرهنگ و تقویت روحیه‌ی پژوهش، ارج نهادن به تلاش پژوهش‌گران و نیز معرفی و تجلیل از مربیان، کارشناسان پژوهش‌گر و اقدام‌پژوهان برگزیده‌ی مراکز فرهنگی هنری کانون و دیگر محققانی که فعالیت‌های کانون را موضوع تحقیق و پژوهش خود قرار داده‌اند، برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش در دوازدهمین دوره ویژه‌برنامه‌های هفته پژوهش در کانون در مجموع ۳۰۰ اثر پژوهشی در حوزه‌های مختلف به دبیرخانه این رویداد رسید که پس از بررسی و داوری از سوی افراد صاحب‌نظر هر بخش برترین‌ها معرفی شدند.

دربخش معرفی پژوهش‌های برتر کتاب، هیات داوران این بخش متشکل از علی خانجانی، حمیدنوایی لواسانی و اعظم بزرگی از میان ۱۱ اثر رسیده به مرحله‌ی نهایی اثر عاطفه شریف، نسرین پورصالحی و لیا عرفانی با عنوان «کتاب‌خانه‌های آموزشگاهی، راهنمای نظری و علمی» از استان خراسان رضوی را به عنوان رتبه‌اول بخش کتاب معرفی کردند.

همچنین در بخش پژوهش اعضای کانون، هیات داوران این بخش متشکل از پروانه کیانیان، جاوید سرایی و بهمن کاظمی از میان ۵۴ اثر راه‌یافته به مرحله‌ی نهایی ۴ اثر را بدون رتبه‌بندی به عنوان برگزیده معرفی کردند. که «سیما فهیمی‌نیا، متینا رحمانی و مائده احمدیان» اعضای کانون استان خراسان رضوی به عنوان برگزیده این بخش معرفی شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =