گرامی‌داشت سال‌روز حماسه نهم دی در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اجرای فعالیت‌های متنوع مجازی ،سال‌روز حماسه نهم دی را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، هم‌زمان با سالروز حماسه نهم دی و دهه بصیرت و میثاق با ولایت، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین، فعالیت‌های مناسبتی متنوعی در فضای مجازی انجام دادند.

مرکز فرهنگی و هنری شماره سه قزوین، فعالیت‌های معرفی وقایع (نهم دی)، معرفی شخصیت (سردار شهید قاسم سلیمانی) و مسابقه نقاشی و خوشنویسی را با عنوان«روز حماسه»انجام داد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون تاکستان، یک نماهنگ با موضوع معرفی حماسه نهم دی را در گروه‌های مجازی این مرکز منتشر کرد.

مرکز فرهنگی و هنری کانون ضیاآباد، با محوریت پیام«ما ملت امام حسینیم(ع)»، چند فعالیت قصه‌گویی و معرفی وقایع مجازی را ویژه اعضای مرکز خود انجام داد.

مربیان مرکز فرهنگی و هنری کانون خاکعلی نیز با انجام فعالیت‌های معرفی شخصیت«سردار شهید قاسم سلیمانی»، قصه‌گویی، اجرای مسابقه نقاشی با عنوان(قهرمان من، سردارمن) و انتشار نماهنگ معرفی سردار دل‌ها برای اعضا ، این مناسبت را گرامی داشتند.

اعضای مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین هم چند نماهنگ در بزرگ‌داشت یاد و خاطره شهید سلیمانی تهیه و منتشر کردند.

این مرکز هم‌چنین فعالیت معرفی وقایع «نهم دی»، کارگاه کاردستی و تحقیق درباره 9 دی و بحث آزاد مجازی درباره بصیرت و شعرخوانی را برای اعضای خود انجام داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =