شهادت بالاترین سعادت برای انسان است

مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان در آیین اختتامیه جشنواره شعر دفاع مقدس,شهادت را بالاترین سعادت برای انسان و پیروزی انقلاب اسلامی را مدیون فداکاری و جانفشانی شهیدان بزرگوار دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، آیین اختتامیه مجازی جشنواره شعر دفاع مقدس استان گلستان با عنوان«تپش های ماندگار 12) و (گلپونه‌های آتش 8) با حضور مدیران کل کانون پرورش فکری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و جمعی از شاعران گلستانی در شامگاه چهارشنبه 10 دی ماه برگزار شد.

در این مراسم محبوبه رجب‌نسب ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و زنده نگهداشتن نام و یاد سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: با توجه به شهادت این سردار بزرگ، رنگ و بوی اکثر شعرهای حماسی به این سمت رفته است.

مدیرکل کانون گلستان با بیان اینکه پاسداری از این درخت تنومند وظیفه‌ی خطیر همه‌ی مردم آگاه ایران اسلامی است افزود: یکی از عرصه ‌های ارزش نهادن به دفاع مقدس، ملاقات با خانواده‌های شهدا و کسانی است که فرزندانشان در راه میهن اسلامی، جانباز و یا به اسارت گرفته شده اند و گوش کردن به خاطرات و رشادت های آنان از زبان بازماندگانشان را یکی از راههای موثر در خلق شعرهای اثربخش دانست.

در ادامه داوران بخش کودک و نوجوان جشنواره «محمدعلی مرادزاده و فاطمه رضایی» از مراکز فرهنگی هنری گرگان و مریم شیخ، محمدصادق میرشکار و بهمن نفس پور از کانون کلاله را بعنوان نفران برگزیده این بخش از جشنواره معرفی کردند.

همچنین راحمه شهریاری مربی آفرینش‌های ادبی کانون گرگان نیز بعنوان یکی از برگزیدگان بخش بزرگسال جشنواره بود.

در پایان به تعدادی از برگزیدگان با اهدای لوح و هدایا، تقدیر شد.

جشنواره شعر دفاع مقدس استان گلستان به همت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان و حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان و تعداد دیگری از دستگاهای اجرایی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =