مدیرکل کانون استان همدان، برنامه‌های سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی را تشریح کرد

کانون پرورش فکری استان همدان به مناسبت سالگرد شهادت سردارسپهبد شهیدحاج‌قاسم سلیمانی، برنامه‌های فرهنگی، ادبی و هنری را برای کودکان و نوجوانان اجرا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و ادای احترام به سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، کانون استان همدان همزمان با سراسر کشور برنامه‌های متنوعی را برای همکاران و کودکان و نوجوانان برنامه‌ریزی و اجرا کرد.
به گفته بهناز ضرابی‌زاده کلیه مراکز کانون در سطح استان با تهیه کلیپ از زندگی‌ و وصیت‌نامه شهید و انتشار آن در فضای مجازی به این شهید بزگوار ابراز ارادت کردند.
مدیر کل کانون افزود: حدود یکصد فعالیت‌ فرهنگی در کلاس‌های برخط شامل قصه‌گویی، شعرخوانی، معرفی کتاب ، معرفی شخصیت هم‌چنین ویژه برنامه‌ی ادبی با عنوان «دلنوشته‌ای به شهید دلها» و «کارگاه ادبی شهید قهرمان، حاج قاسم سلیمانی» به موضوع شهادت این سردار بزرگ پرداختند.
ضرابی‌زاده در ادامه به اجرای برنامه‌های هنری، کارگاه خوشنویسی و نقاشی، تهیه کلیپ، پوستر، مطالب ادبی و هنری و انتشار در فضای اینستاگرام مراکز فرهنگی‌هنری کانون در سطح استان اشاره کرد.
وی در پایان با اشاره به برنامه ساخت کارت‌پستال با گزیده‌ای از سخنان شهید قاسم سلیمانی افزود: امید است با اجرای این برنامه‌ها بتوان گامی در راه اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت در بین مخاطبان و نیز پرورش و رشد استعدادهای کودکان و نوجوانان این مرز و بوم برداشته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =