عضو و مربی کانون فارس برگزیده‌ی چهارمین مهرواره فصلی عکس کانون

چهارمین مهرواره فصلی عکس انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع «پاییز در شهر من» برگزیدگان خود را شناخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، منصوره تقوی‌فرد، مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری لارستان و نیایش عزت‌زادگان،  عضو مرکز فرهنگی هنری جهرم در جمع ۲۱ برگزیده و تقدیرشده‌ی این مسابقه حضور دارند.

بر اساس این گزارش، از میان ۲۳۵۹ اثر رسیده به دبیرخانه‌ی این دوره از مهرواره ۷۳ اثر به مرحله‌ی پایانی راه یافت، ۶ اثر برگزیده و ۱۵ اثر شایسته تقدیر در سه گروه سنی بزرگ‌سال، ارشد و نوجوان شناخته شد.
این مهرواره با هدف به تصویر کشیدن زیبایی‌های فصل پاییز در شهر یا روستا طراحی و اعلام شده بود تا اعضا و مربیان با نگاهی دقیق به طبیعت و جغرافیای بومی و محلی جای‌جای کشور، در این فراخوان شرکت کنند.
هیئت انتخاب این دوره را فریدون قربانی عکاس و مدیر آژانس عکس تهران، معصومه فاضلی‌مقدس کارشناس مسئول هنرهای تجسمی و سمیرا صحرانورد کارشناس هنری مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون تشکیل دادند.

بر همین اساس، توجه به هماهنگی اثر با موضوع مهرواره، ثبت عکس با توجه به گروه سنی و توجه به مشاهده عکاس و نگاه او به سوژه، از جمله معیارهای انتخاب داوران این مهرواره بود.
عکس‌های برگزیده، تقدیری و راه‌یافته به نمایشگاه، در بخش گالری کانون مجازی به نشانی kpf.ir در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.  
یادآوری می‌شود فراخوان مهرواره عکسِ فصل زمستان سال ۱۳۹۹ به زودی از سوی انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری منتشر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =